Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2015 01:44 - ТОЙ ОТИДЕ НА ИНТЕРВЮ ЗА РАБОТА И ШЕФЪТ ГО ПОМОЛИ: ПОКАЖИ МИ РЪЦЕТЕ СИ (ЕТО КАКВО СТАНА ПОСЛЕ)
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 494 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 http://chas-pik.info/?p=21151&oid=2558784


image

Той отиде на интервю за работа и шефът го помоли: Покажи ми ръцете си (ето какво стана после) on: август 21, 2015

Млад мъж отива на интервю за работа в голямо дружество. Той преминава през първоначалното интервю и е необходимо да се срещне с директора за заключителен разговор. 

Директорът видя отличната му автобиография и тогава попита: 

- Получихте ли някога стипендия в училище? – Младият мъж отговорил „не“. 

- Баща ви ли плати за обучението ви?

- „Да“, каза той.

- Какво работи баща ви?

- Баща ми е ковач.

Тогава директорът помоли момчето да му покаже ръцете си. 

Младежът протяга ръцете си и ги показва – меки и перфектни.

- Някога помагали ли сте на баща ви в работата му?

- Никога, той постоянно искаше да уча и да чета повече книги. Освен това, той върши работата си много по- добре от мен.

Тогава директорът каза:

- Имам една мола: след като се приберете вкъщи днес, отидете и измийте ръцете на баща си, а след това елате да ме видите утре сутринта. Младежът тогава усетил, колко голям е шанса да получи желаната от него работа.

Когато се връща у дома, той пита баща си дали ще му даде да измие ръцете му. 

Баща му го изгледа чудно и със смесени чувства показа ръцете си. Младият мъж бавно измива ръцете му. Тогава той за първи път забелязва, че ръцете на баща му са набръчкани и с много белези. Синините по ръцете са цената, която той заплаща за образованието на синът си. След като измива ръцете на баща си, младият мъж стои мълчаливо и замислено. Тази нощ, те двамата разговаряха дълго време. На сутринта, младежът отива в кабинета на директора. Мениджърът забеляза сълзите в очите на младият човек и го попита: – Можете ли да ми кажете какво направихте и какво научихте вчера в дома си? Тогава той отговори: Измих ръцете на баща си а след това почистих и неговата работилница. Сега вече знам какво е да ценя и да призная, че без родителите ми, нямаше да съм това, което съм днес. Сега осъзнавам колко е тежко да се бори човек за хляба си. Сега вече и аз искам да помогна на семейството си. Директорът казва: Това е, което търся в моите хора. Искам да наема човек, който може да оцени помощна на другите. Човек, който познава страданията на другите, за който парите не са единствената цел в живота. Вече си назначен. Можете да дадете на детето си голяма къща, хубава храна, компютър, телевизор с голям екран. Но след като миете пода или картината на стена, карайте го да прави и това. След ядене да измие чиниите със своите братя и сестри. Не тъй като нямате пари да наемете някой, или да го направите самите вие, а защото искате да ги обичате по правилния начин. Без значение колко богати сте, или бедни, един ден косата ви ще побелее, като косата на бащата на този млад човек. Най-важното нещо е, вашето дете да се научи да оценява усилията и трудностите и да уважава труда на другите, за да постихне нещо в живота.

Ако смятате, че тази история е достойна за СПОДЕЛЯНЕ, направете го.

Аз лично мисля, че всеки един родител трябва да прочете тези редове! 

„За жената“




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13704755
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031