Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2015 14:15 - За мен ще се погрижи Бог
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 371 Коментари: 0 Гласове:
1



 http://pravoslaven-sviat.org/2015/07/20/%D0%B7%D0%B0-%D0%BC%D0%B5%D0%BD-%D1%89%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B6%D0%B8-%D0%B1%D0%BE%D0%B3/

За мен ще се погрижи Бог

Юли 20, 2015 in БеседиНачална страница

Автор : Йеромонах Христодулос

image

 

Господин А… го измъчваше голям проблем. Постепенно започна да се парализира едната му ръка. Ходи по лекари, но всички вдигаха ръце, не можеха да му предложат абсолютно нищо. Само му казваха, че парализата постоянно се развива и разпространява. Както беше притеснен, си мислеше, че единствената му надежда беше да се обърне към Стареца Паисий, когото познаваше и към когото изпитваше голямо благоговение. И така, отиде на Света Гора и му сподели болката си. Старецът с голяма любов го успокои и го посъветва да не се притеснява. Попита го още къде ще прекара нощта и господин А… му отговори, че ще пренощува в манастира Кутлумуш. Тогава Старецът му даде жилетката си и му каза:

 

– Облечи я, за да не настинеш!

 

Господин А… я взе и облече от послушание и тръгна за манастира, където щеше да нощува. Само че в един момент усети, че ръката му, която беше парализирана в някаква степен, започна да се подобрява и постепенно стана съвършено здрава. С молитвите на Стареца се беше оправил. На другия ден се спусна до килията му и му благодареше горещо за истинската му бащина обич. Съблече жилетката, за да я върне на Стареца, само че той му каза:

– Няма нужда, задръж я за себе си.

 

Братът от любочестие настояваше казвайки:

 

– Ама… на вас ще ви е нужна тук! Не е редно да я вземам аз.

 

– Вземи я бре, детето ми. За мен ще се погрижи Бог…Понеже ме вижда, че постоянно да кажем давам, ми дава постоянно и Той.

В този момент, докато „спорехме”, дойдоха двама поклонници, които ни прекъснаха спора, след като направиха поклон и поздравиха Стареца, извадиха от чантата си една торбичка, отвориха я и извадиха една съвсем нова жилетка и му я подадоха казвайки:

 

– Отче, не знаехме какво да ти донесем и ти носим тази жилетка.

 

 

превод от гръцки




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13745046
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930