Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2015 00:48 - Рецепта за перфектно зрение: Само за 2 месеца ще свалите очилата завинаги!
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
0



 http://www.bgnow.eu/news.php?cat=2&cp=0&newsid=39063

Рецепта за перфектно зрение: Само за 2 месеца ще свалите очилата завинаги!
imageПетък, 8 Май 2015 

 

imageВсе повече се засилва неприятната тенденция с влошаването на човешкото зрение. В България всеки втори човек носи очила, било то заради късогледство, далекогледство или астигматизъм. За да се намали тази тенденция, Doctorbg.net ви предоставя рецепта, с която ще можете да коригирате своето зрение. Очите стават като нови и вече носенето на очила започва да ги дразни, вместо да имат нужда от него. 
Рецепта: Една връзка магданоз я нарязвате много ситно и я смесвате с кисело мляко (1 кофичка). Получава се смес, която трябва да се изконсумира за един ден. Това става на три дози. Така продължавате един месец. След това към тази смес започвате да добавяте връхчета от прясна коприва. Така продължавате още един месец. 
По този начин само за 2 месеца имате реална възможност да махнете очилата. Засега практиката показва, че в рамките на 2 диоптъра е абсолютно постижимо да възстановите своето зрение. Има случаи обаче, при които хора и с по-увредени очи, от порядъка на 3 или 4 диоптъра, също се възстановяват напълно. 
„Носех очила от ученическите си години. Още във втори клас ми определиха диоптъра и така изкарах чак до дипломирането си с висше. Това е ужасно дълъг период. Не се смятам за суетна, но това, че носех очила, години наред ме караше да нямам самочувствие. Това повлия и на отношенията ми с момчетата. Никога не дръзвах да си помисля за най-готиното от тях, смятайки че няма да ме хареса. Вярно, мъжете по принцип не гледат коя е с очила и коя – не, но без самочувствие е трудно, повярвайте ми. Сега съм щастлива, че вече съм без очила, виждам навсякъде чудесно.“ – казва 26-годишната Моника Статиева от гр. Силистра, която е една от първите потребители на рецептата за зрение.

Източник: България сега



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710039
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031