Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2015 20:03 - ФРАЗИ, КОИТО ПРЕДИЗВИКВАТ БОЛЕСТИ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 854 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 http://bg.checkonline4you.com/frazi-koito-predizvikvat-bolesti/ ФРАЗИ, КОИТО ПРЕДИЗВИКВАТ БОЛЕСТИ

Има думи и фрази, които предизвикват болести, но въпреки това ние ги използваме всеки ден в речта си. По-долу е даден списък с изрази, които пряко влияят на органите на човек и предизвикват болести. Трудно е да се повярва, че на пръв поглед безобидни думи могат да вредят толкова много. Но редица проучвания са показали, че това е вярно. Веднага след като ги забележите в речта си и спрете да ги използвате, ще се отървете от много заболявания.

Списък с фрази, които предизвикват болeсти:

“Взимам го присърце”, “удар в сърцето”, “сърцераздирателно”, “сърцето ми се свива” са причина за сърдечно-съдови заболявания.

“До гуша ми дойде”, “гади ми се от това” предизвикват нервна анорексия.

“Уморен съм до смърт”, “не принадлежа на себе си”, “нещо ми трови живота” провокират рак.

“Нося си Кръста”, “качи ми се на главата”, “всичко на мой гръб” може да доведат до остеохондроза.

“Язвително”, “самоизяждам се”, “не мога да го асимилирам” предизвикват пептична язва.

Тези, които ги измъчват заболявания на черния дроб и жлъчния мехур, трябва да се обърнат внимание на следните изрази:

“Живот като мед”, “животът не е захар”, “чак ми горчи.”

“Спряха ми кислорода”, “да намеря отдушник” провокират проблеми с белите дробове.




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13709042
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031