Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2015 09:08 - МОЙ ГОСПОДИ, ДО БОЛКА ТЕ ОБИЧАМ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 292 Коментари: 0 Гласове:
0




  МОЙ ГОСПОДИ, ДО БОЛКА ТЕ ОБИЧАМ

                                 "Защото никой от нас не живее за себе си и никой не 
                           умира за себе си.Понеже, ако живеем, за Господа живеем
                 и ако умираме, за Господа умираме и тъй живеем ли, умираме
               ли, Господни сме. Защото Христос затова умря и оживя, за да 
                                                           господствува над мъртвите и живите."
                                                             Из посл.на св.ап.Павел към Римл. 14:7-9


                                                
               Не ме оставяй, Бог над боговете,
            без нежния Си допир в този свят на скръб!
            Сиянието Ти над мен да свети!
            Гальовен или строг, за мен си свят и скъп.

            Не ме наказвай с празнота в сърцето,
            без Теб отровна е и капката живот,
            без Теб се давя в локва сред полето,
            а с Теб и в океана има брод.

            Със Теб самотни и сираци няма.
            Невидим Си, но с трепет Те усещам аз
            и с цялото Си същество изляно
            жадувам Теб и диря Те с призивен глас!

            Мой Господи, до болка Те обичам!
            Изпълвай ме с крилатата Си пълнота!
            Макар духът ми в Словото да срича,
            пак истините Ти докрай ще изчета.


                                                                        ЕСТИР


Тагове:   Бог,   заслужава,   обиЧта ни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710623
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031