Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2014 23:15 - Ексклузивно в ПИК! Росен Петров спаси жена и момченце от сигурна смърт насред София! Закара ги в "Пирогов" (обновена)
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 356 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.02.2014 23:18


Ексклузивно в ПИК! Росен Петров спаси жена и момченце от сигурна смърт насред София! Закара ги в "Пирогов" (обновена)
Водещият пред медията ни: Не съм герой, направих това, което трябваше

http://pik.bg/ексклузивно-в-пик-росен-петров-спаси-жена-и-момченце-от-сигурна-смърт-насред-софия-закара-ги-в-пирогов-обновена-news144649.html


Водещият на предаването "Нека говорят" по Би Ти Ви спаси живота на млада жена и момченце, които преди около 30 минути бяха пометени на пешеходна пътека в центъра на София.



Без да губи и секунда време журналистът хвана телата на пострадалите с голи ръце и ги качи в автомобила си, а след това ги закара в "Пирогов".



За щастие майката и детето й, което се казва Красимир, са добре, но са в шок!



"За щастие бях близо до мястото на инцидента. От удара жената излетя 2 метра във въздуха. Шофьорът, който блъсна нея и детето й, реагира добре. Човекът спря и поиска да качи нея и синът й в колата си. Но жената се уплаши да седне при него, и аз я взех с детето й в моя автомобил. После ги закарах в травматологията на "Пирогов", разказа пред ПИК Петров.



"Не съм извършил геройство. Направих това, което трябваше. Навремето, когато бях полицай, такава ми беше работата. Важното е, че жената и детето са невредими", допълни водещият пред медията ни.




МОЯТ КОМЕНТАР:

               С делата си и словата си по ТВ Росен Петров доказа, че е един от най-достойните българи! Не продава съвестта си !  Няма по-всеотдаен и смел водещ от него, а знаем, че ТВ е най-масово въздействаща на човешкото съзнание в наше време!

Моля Бог да го закриля и да му помага !!! Амин!!!



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13764715
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930