Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2014 13:33 - Световноизвестният рапър DMX, 20 декември 2013 г. в шоуто на Слави
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.01.2014 16:01



DMX, 20 декември 2013 г.
20.12.2013

http://www.slavishow.com/dmx-20-декември-2013-г/


Световноизвестният рапър DMX беше гост в “Шоуто на Слави”. Ден след неговия рождения ден гостът получи от Слави специален подарък – нож, изработен от български майстор. „Ще го използвам всеки ден“ – обеща скандалният изпълнител. Американецът разказа, че от седем години не е идвал в Европа, преди да се появи в студиото на шоуто.

“Моля се всеки ден, всеки ден пиша музика и просто се наслаждавам на живота”- каза DMX и допълни, че първото и най-важно нещо в живота му е връзката с Бог. На второ място рапърът поставя своите 11 деца, които има от 7 различни жени. „Бог ми е дал груба външност, за да може да защити по този начин доброто ми сърце“ – каза гостът и се разплака, докато показваше татуировка, която му напомня за баба му: „Тя винаги ми казваше, че съм специален, винаги се грижеше за мен – за човека, който бих могъл да стана. Много ми липсва.“

Рапърът разказа много интересни подробности от живота си преди да стане световноизвестен – от 7-годишен е живял в дом за деца, крал е коли, бил е в затвора. Въпреки криминалните си прояви той обясни, че никога не си е позволявал да продава наркотици, защото така би разрушил живота на някой друг. Друг любопитен факт е че като млад е бил протестант, след това станал католик, а в затвора – мюсюлманин. След като опознал различните религии, избрал християнството.

DMX разказа, че е писал музика в продължение на 13 години, преди да направи албум и да стане популярен, но стимулът му не е бил да постигне успех и слава, а го е правил просто, защото обича музиката и рапа. И парите не са му помогнали да стане по-щастлив: „Бях по-щастлив, когато бях беден, защото който беше около мен, го правеше заради мен… Знаех какво се случва около мен.“ Той допълни, че не иска да го наричат „звезда“ – „искам да съм обикновен човек, както всички останали.“

DMX коментира и участията си във филмови продукции: „Филмите се правят много по-трудно, отколкото хората смятат – работиш по 18 часа на ден, 5 дни в седмицата… Аз предпочитам единствено музиката пред филмите, защото музиката, това съм аз.“ Той издаде, че наскоро е приключил снимките си в нов филм, в който играе заедно с комика Крис Рок.

Концертът на DMX в България ще бъде на 3 януари.

Цялото предаване от 20 декември 2013 г.


Тагове:   христос,   рапър dmx,   избрал,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13762965
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930