Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2013 15:28 - Писмо от момиче, живеещо в Кърджали, публикувано във Фейсбук
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 774 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Николай Долапчиевъ

Писмо от момиче от Кърждали, публикувано в Интернет:

 „Здравейте! Момиче съм на 18 години и живея в град Кърджали. ( българка съм… много от вас смятат, че всички в тази град и областта са от турски произход). Та това е и моята тема. Нашият град е много красив, обичам го. Но ме боли да гледам на къде отиват нещата. Кърджали не е голям град, но по-голямата част от населението е от турски и ромски произход.
 Тази година съм абитуриентка и със семейството ми решихме, че е добре за семейният бюджет да започна работа. Защото освен разходите по бала искам да се запиша за шофьорските курсове. Проверих в доста заведения и на всякъде едно и също: “Владееш ли турски език?”. Когато отговоря, че не знам, следва един доста неуместен за мен въпрос: “Как така не знаеш турски, нали живееш в Кърджали?”. И тогава просто нямам никаква представа какво да направя или кажа. Как е възможно в 21 век в български град да трябва да знам турски език, за да започна работа? Едва ли не аз трябва да се чувствам виновна и неука, че не знам турски.
 А да не говорим за магазините. Влизаш и те засипват куп турски думи и когато помоля да повторят на български, защото не съм разбрала ме гледат все едно съм човек втора ръка.“




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13746376
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930