Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2013 21:25 - МОЛИТВА ЗА МОЛИТВАТА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 506 Коментари: 0 Гласове:
0



Encho TilevBulgarian Orthodox Youth (Православна младеж)
МОЛИТВА ЗА МОЛИТВАТА

 Господи, Иисусе Христе, Сине Божий, дай ми Дух на молитва! Искам да се моля, но не мога да събера мислите си, не мога да съсредоточа вниманието си в предмета на молитвата, не мога да успокоя вълнуващата се душа, не мога да се освободя от натрапчивите и ставащи все по-натрапчиви греховни и суетни представи, които идват. Чувствам тъмнина в душата и тежест в сърцето; няма утешение, няма радост, няма сълзи. Суетните представи за житейски грижи и греховете стоят като стена пред очите ми и ми пречат свободно да беседвам с Господа.
 Вседържителю Боже, Който някога Си изпратил ангел да отвали камъка, лежащ на гроба на нашия Спасител и Бог, изпрати същия ангел да отмести тежестта, лежаща на сърцето ми, вместващо Твоя образ и подобие.
 Спасителят възкръсна от гроба, да възкръснат и съкровените сили в душата ми, съставящи Твоя образ! Сам Възкръсналият Христос да ме направи Свое жилище. Той е Източник на всяко благо, Той е Източник и на молитва; тогава аз ще се моля внимателно, благоговейно, свободно, умилено, радостно, охотно, с жажда, с добра ненаситност, когато Сам Христос ще живее в мене и ще ме научи как трябва да се моля. Сам Той е благоволил да каже: Без Мене не можете да вършите нищо.
 О, Господи, пак повтарям, дай ми и желание, и средства, и сили за молитва, и самата молитва! Амин!




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13764617
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930