Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2013 08:53 - Мои снимки на НЛО от август 2013г.
Автор: magicktarot Категория: Други   
Прочетен: 2541 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Сниман е един и същ обект, едната от снимките е с много голямо увеличение - от нея се вижда, че това не е самолет, нито метеорологически балон, нито китайски фенер. За жалост не успях да снимам и клип. Снимките са на долния линк:

Снимки на НЛО?



Гласувай:
6



1. magicktarot - Ан-че, какво и аз, бе? :)
24.10.2013 09:26
анонимен написа:
И Ти ли ,Бруте:))


Ако имаш идея какво съм снимала, изкажи се - щото аз нямам. :) Недей ми цитирА Цезар - той какво общо има с НЛО-тата? :)))
цитирай
2. magicktarot - Неам никви връзки, нито тук, нито с НЛО -
24.10.2013 09:40
анонимен написа:
А бе, тези хора, пак изтървахаа коняя:) Соня, имаш ли проблеми,мила ..Казвай плиййз, Ти имаш връзки с НЛО.:))
Нещоо (Някой) счупи нашето БЛОГ.БЕ ГЕ :))

само така изглежда, явно защото съм интересна и НЛО ме преследва навсякъде!!!!!:)))). :) Нямам и идея какво е станало - ако не можеш да пишеш от профила си, който и да си, рестартирай си компа и влез наново.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2718859
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953