Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2013 14:09 - "Бог говори на реалния човек, да го знаете!"
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 546 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.10.2013 21:27


Konstantin Konstantinov :

"Бог говори на реалния човек, да го знаете! Ако аз се явявам пред Него с крила, пера и странни одежди, Бог не ми говори. Аз Му казвам като фарисеина-тук съм! Тук съм! Е, Бог нищо не вижда. Гледа, гледа и никого не вижда. Тук съм! – казваш ти и слагаш още по-големи криле, още-големи пера, още по-големи одежди. Тук съм, тук съм! Бог никого не вижда. Страшно нещо. Не те вижда. Ако съблека всичко това и кажа: Ето, това съм! Ако искаш, погледни ме, ако не искаш, по-добре не ме гледай! Не заслужавам да ме гледаш!, тогава целият "прожектор" на Бога е върху мене. Това са тайни и човек може да разбере Бога само тогава, когато започне да съблича крилете и перата. Днес обаче всички казваме сложи криле, сложи пера! Не е ли така? Това изкуствено аз, този стил, тоест тези фантазии? Тълкувайки прословутото число 666, св. Андрей Критски казва, че трите шестици означават три неща: неудържимият гняв, който ще се простре по целия свят в последните дни, неудържима гордост, надменността на всички, и неудържимата фантазия. Това са привилегиите на последните хора, на последните дни. Гняв, надменност, т.е. самота, и фантазии. Напомня ли ви нещо всичко това? Виждате как до няколко години, вече ни възпитават в тази насока, да бъдеш сам, да не оставиш някой да те настъпи, а веднага да го съкрушиш. Всички родители, които има момчета, какво искат от вас, което ние не искахме от нашите бащи- веднага щом станат осми клас, искат да научат бойни изкуства, не е ли така? Защото днес това се смята за значимо, да можеш да смачкаш другите, най-малкото да ти имат страха и да те завиждат. Надменност, гняв и след това да живееш с твоята фантазия, защото вече нямаш хора и след като нямаш никой, с какво ще живееш? Ще си фантазираш, за да живееш; какво ще си фантазираш? Това, което иска телевизията, съвременният живот, фантазираш си го и естествено няма да имаш нито Бога, нито човека. Внимавайте, това е хилядогодишната мъдрост на Православието. И ако не разбираме тези неща, ще си платим за тях. . . "

 О. Николай Лудовикос


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=132073066893548&set=a.126382534129268.16987.126236347477220&type=1&theater





Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710280
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031