Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2013 13:55 - Парите убиват: ГЕРБ е внасяла отровната ваксина: 44 момичета са починали заради ваксини против рак
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
0




http://www.presstv.bg/index.php?option=com_portal&view=article&id=32266



А това е коментар към дългите публикации на този линк:

Samarska Slavka · Follow · Kazanlak :

Слави, прочети какво ми се случи на мен преди време и споделих това:"Подобно на всички мафии в България и докторите са си спретнали такава, именно за тази ваксина, да си я пробутват. Ще ви разкажа какво ми се случи на мен и дъщеря ми: Тя е 20 годишна и е студентка в София. Нейна приятелка я води на контролен преглед при д-р Ненов /велик бил/ в Шейновската болница. Два месеца ни звук ни стон, обаче след втория месец тази приятелка на дъщеря ми и явно близка на въпросния доктор намира моя телефон и се започва:"Дъщеря ви е много зле, трета фаза на рак на матката на шийката, тя не си обръща внимание, накарайте я задължително да отиде при д-р Ненов, има още шанс да се спаси, като той и единственно той е лекаря който все още може да я спаси". Като родител се сещате какво се случва с мен, не знаех на кой свят съм и понеже не съм от София, тръгнах веднага . В София въпреки усилията ми не можах да се видя с прословутия доктор, защото той светилото видите ли бил много зает и нямал време.Поне проведох тел. разговор след два дена, на който ми се обясни какъв уникален шанс имала дъщеря ми да се лекува при него и в никакъв случай да не водя дъщеря ми на друг доктор или от града в който живея, защото едва ли не ние в провинцията ядем доматите с корените.А забравих да кажа, че и изследванията не можел да ме даде, абе да не се занимавам с глупости, ами да отива дъщеря ми при него, той е човека. Аз разбира се я заведох на друг доктор, като и очаквате нищо вярно няма с това което ми разказаха Д-р Ненов и приятелката на дъщеря ми и явно негов агент.Разказах историйката си на един двама журналисти, но никой не посмя да се поразрови - там водата била дълбока и мътна-каквото и да значи тов. Аз съм щастлива , че дъщеря ми е здрава , но като че ли имах нужда да разкажа историйката, не се знае колко майки ще примират по този начин."




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710918
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031