Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2013 19:58 - Певецът Стоян Михалев: Бойко Борисов рекетираше мои роднини с бухалка!
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
1



http://www.blitz.bg/news/article/206388
Певецът Стоян Михалев: Бойко Борисов рекетираше мои роднини с бухалка!
Бившият премиер отишъл с група мутри в магазинчето им и казал, че трябва да си плащат, за да не пострада дъщеря им

Публикувано: 19 юни 2013, 18:09 | Обновено: 19 юни 2013, 18:09
 София, България

“Ще ви разкажа една лична история. За да разберете, защо аз имам лично отношение към личността Борисов.” Това пише на личната си страница във Фейсбук певецът Стоян Михалев.
“Признавам си, че никога не бях чувал неговото име до средата на 90-те години, когато мои далечни роднини от Перник отворили в гаража на блока си малко магазинче за хранителни стоки. По онова време това беше масова практика. Един ден в техния магазин влиза една група от добре сложени момчета с бухалки в ръце, които са предвождани от един, който очевидно им е тарторът. Той директно им казва, че иска определена сума от оборота им всеки месец, за да си нямат проблеми. Те разбира се не се съгласяват и тогава той им казва да помислят, защото вижда, че имат и дъщеря. Единственото възможно решение за тях остава да разпродадат стоката на магазина и да го затворят, защото дъщеря им е по-скъпа. В средата на 90-те, те ми казаха, че този, който ги е рекетирал се казва Бойко Борисов. Помня добре тази история, защото през 2001г, когато той стана главен секретар на МВР и го даваха по телевизията, те ми го посочиха и ми припомниха случая. За мен този човек винаги ще си остане мутра. Не мога да забравя тази история,” завършва изпълнителят на “Вярвам в теб”.

Под историята му има десетки разнопосочни коментари. Ето някои от тях:

Lubomir Moskov
...оставаше и да забравиш, Стояне !

 Simeon Simeonov
 ПОДКРЕПЯМ ТЕ!!! ВЪН МУТРИТЕ ОТ ПОЛИТИКАТА!!!

Michaela Tabakova
Стояне, стискам ти ръката за това, че разказа тази история! И аз имам лични истории с лицето Борисов. Пет години бях в службите и не само. Когато той стана Главен секретар - всички бяха в траур!!! Оперативни полицаи бяха пенсионирани на мига. Викаха ги в кабинета на Началник Кадри и им казваха: "Не зависи от мен, съжалявам - остави значка, карта и оръжие. Довиждане!" Това е най-малкото, което мога да разкажа!..

Emiliya Krusteva
Това лична история ли е,ако беше разказана от 1 л.ед.ч. можеше и да повярвам...

Stoyan Mihalev
Аз не искам да вярвате, аз искам да знаете, защо моето отношение е такова, когато го наричам мутра.

Michaela Tabakova
Дайте аргументи!

Petya Stankova
Историята е типична за тези години, но дълбоко се съмнявам, че точно той е ходил за рекет в някакво си магазинче. Ние също имахме магазин и заплахите бяха или плащаш, или чупим всичко. Както някой каза, при тези хора рекетът е на доста високо ниво. Но историята показа, че всички са еднакви

Ava Krondeva
А като се събуди, беше ли се напикал? Далечни роднини...
 Може и да си сънувал!

Ognian Kunev
Е, те това вече си го съчини, ако познаваше малко мутрите, щеше да знаеш, че босовете им никога, ама никога не ходят директно, винаги пращат други. По него време и аз имах заведения и са идвали от всички групировки и едва успявах да намеря техен тартор на средно ниво, камо ли боса им. Грозно е - сега е важно не какъв си бил, а какъв си сега. Ти и сега не искаш дясното да се обедини, затова ДПС се бъзика с цяла държава, явно си много надъхан или платен имитатор на оригинала./БЛИЦ




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13712930
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031