Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2013 18:23 - ПСАЛОМ 18
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове:
0



Псалом 18

 Началнику на хора. Псалом Давидов.
 Небесата проповядват славата на Бога, и за делата на ръцете Му възвестява твърдта.
 3. Ден на ден реч предава, и нощ на нощ знание открива.
 4. Няма език и няма наречие, дето не би се чувал техният глас.
 5. Техният звук се носи по цяла земя, и техните думи до краищата на вселената. В тях Той е поставил жилище за слънцето,
 6. и то излиза като жених из брачния си чертог, радва се като исполин да измине пътя си:
 7. от края на небесата е изходът му, и шествието му до другия им край, и от неговата топлина нищо се не укрива.
 8. Законът на Господа е съвършен - укрепява душата; откровението Господне е вярно - простите прави мъдри.
 9. Господните повеления са праведни - веселят сърцето; Господнята заповед е светла - просветлява очите.
 10. Страхът Господен е чист - пребъдва навеки. Съдбите Господни са истина - всички са праведни;
 11. те са по-желани от злато, и дори от множество чисто злато, по-сладки от мед и капки от вощен мед;
 12. и Твоят раб бива опазван от тях; в тяхното спазване е великата награда.
 13. Кой ще съгледа своите грешки? От моите тайни грехове ме очисти,
 14. и от умишлените удържи раба Си, за да ме не обладаят. Тогава аз ще бъда непорочен и чист от голямо развращение.
 15. Думите на устата ми и помислите на сърцето ми да бъдат благоугодни пред Тебе, Господи, крепост моя и Избавителю мой!Псалом 18

 Началнику на хора. Псалом Давидов.
 Небесата проповядват славата на Бога, и за делата на ръцете Му възвестява твърдта.
 3. Ден на ден реч предава, и нощ на нощ знание открива.
 4. Няма език и няма наречие, дето не би се чувал техният глас.
 5. Техният звук се носи по цяла земя, и техните думи до краищата на вселената. В тях Той е поставил жилище за слънцето,
 6. и то излиза като жених из брачния си чертог, радва се като исполин да измине пътя си:
 7. от края на небесата е изходът му, и шествието му до другия им край, и от неговата топлина нищо се не укрива.
 8. Законът на Господа е съвършен - укрепява душата; откровението Господне е вярно - простите прави мъдри.
 9. Господните повеления са праведни - веселят сърцето; Господнята заповед е светла - просветлява очите.
 10. Страхът Господен е чист - пребъдва навеки. Съдбите Господни са истина - всички са праведни;
 11. те са по-желани от злато, и дори от множество чисто злато, по-сладки от мед и капки от вощен мед;
 12. и Твоят раб бива опазван от тях; в тяхното спазване е великата награда.
 13. Кой ще съгледа своите грешки? От моите тайни грехове ме очисти,
 14. и от умишлените удържи раба Си, за да ме не обладаят. Тогава аз ще бъда непорочен и чист от голямо развращение.
 15. Думите на устата ми и помислите на сърцето ми да бъдат благоугодни пред Тебе, Господи, крепост моя и Избавителю мой!


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200116909057714&set=a.1297349586062.2037118.1000045344&type=1&theater




Тагове:   псалом 18,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13760998
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930