Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2013 20:27 - СТЕФАН ГАМИЗОВ ЗА гл.прокурор СОТИР ЦАЦАРОВ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 581 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.05.2013 20:39


Стефан Гамизов

Сотир Цацаров е решил твърдо да направи всичко по силите си за да "спаси" Белене, енергийната мафия и енергийната корпоративна престъпност. Явно плана му е да помогне на БСП да спечели изборите "служебно". Има "планина" от документи при него за престъпленията в Белене и НЕК, а до този момент той само отклонява вниманието от истинските причини за мизерията в България и прави всичко възможно да "накаже" всеки посегнал на комунистическите кражби. Време ли е да се готвя за политически затворник? Вчера ме предупредиха, че Сотир Цацаров енергично "търсел начин да ми се затвори устата". Няма проблем! Да се обади на приятеля си почетен консул на Русия в Пловдив, Георги Гергов. БСП контролира организирана престъпност в България, службите за сигурност и съда. Все нещо ще измислят-от убийство до фалшиво престъпление. Бог ми е свидетел, никога не съм бил толкова отвратен...


ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ

Стефан Гамизов

Преди малко Министерството на икономиката и енергетиката разпространи информацията как цената на ел.енергията ще се "задържи" благодарение на поредното намаляване на цената в Марица Изток 2. Но никой не казва "благодаря" на българо-японския ни тим за това, че за последните 8 години превърнахме тази централа от развалина в най-ефективната централа на Балканите. И сега тази централа субсидира частнаната енергетика и по същество благодарение на нея енергетиката не е рухнала. Много хора ме питат, защо съм толкова безкомпромисен? Защото съм ръководил тим от хора, които за разлика от всички други направиха добро на българите в енергетиката...


ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ

Ако не гласувам, ставам съучастник в престъпленията на енергийнатА МАФИЯ!

http://www.youtube.com/watch?v=v8Kx7uS5w-I




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13716352
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031