Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2013 23:40 - Душата живее в сърцето
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 644 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.05.2013 23:43


http://sanovnik.bg/n4-3873-Душата_живее_в_сърцето


Моят коментар е:

           
    Това наистина е така. Човек е мъртъв, тогава, когато е спряло да работи сърцето, а не мозъка. Значи тогава се е измъкнала душата.

               Вече съм обяснявала, но пак ще кажа, че кръстния знак при православните, който определят като "Отец, Син и Свят Дух" се извършва като се поставя ръката първо на челото, после на сърцето и накрая на раменете/където са закачени ръцете/. Някои твърдят, че трябва да изобразяват кръста от разпятието на тялото си и поставят ръката под пъпа... На мен ми е дадено, че кръстният знак означава зов към Господ да освети мислите /в челото/, чувствата /в сърцето/ и силите /в раменете/. Мисълта е Духът, чувството е Душата, а силата е за Делата.
               Сами може да прецените, че може да чувствате нещо понякога, без да сте съвсем наясно за точната формулировка. В посланията пише, че ангелите желаят да разберат благовестеното от Светия Дух, пратен от небесата.
                 Ето цитатът от Първото съборно послание на св.ап. Петър 1:12
   "12. тям бе открито, че не на тях самите, а нам служеше онова, което сега ви е проповядвано от ония, които ви са благовестили чрез Духа Светаго, пратен от небесата, и в което желаят да надникнат Ангелите."

                Ангелската душа може да почувства чрез сърцето, но Духът е, Който дава словото в мозъка - ясно и точно формулирано.
                          Надявам се, да съм обяснила разбрано. Простете ми, ако не съм успяла! Толкова можах.



Тагове:   душата,   е в сърцето,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13745162
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930