Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2013 16:37 - СТЕФАН ГАМИЗОВ ДНЕС СТАВА НА 42 ГОДИНИ БОГ ДА ГО ПАЗИ И ДА МУ ПОМАГА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 402 Коментари: 0 Гласове:
0



Стефан Гамизов

Днес ще започна една много тежка, неблагодарна и донякъде обречена за мен лично гражданска и съдебна битка в България и доста по-далеч. Реших да го направя днес, защото понеделник е деня в който ставам на 42 са добра отправна точка. Вярвам, че това начинание ще ми отнеме времето до моите 50 години и се надявам да успея в него, както и да навърша тези години. Знам, че много хора не разбират какво правя, а други са просто вбесени до полуда от мен. Но така или иначе, все някой трябва да се заеме с тази работа. Моля да бъда извинен, ако не изглеждам като достатъчно подходящ. Никой не е отменил или закрил държавата България и никой друг няма да свърши това за което говоря, освен някой обикновен българин с други обикновени българи около него. Необикновените българи са прекалено заети да мамят, манипулират, лъжат, присвояват чуждото и да се оглеждат влюбено в себе си. Благодаря на всички подкрепящи ме и на продължаващите да го правят. А на другите ще кажа: В крайна сметка ще загубите. От историческа гледна точка, доброто винаги побеждава!


                жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

              Стефан Гамизов
събота чрез мобилнияРеклама


Разбрах, че Дикоff, ( как само обичам тези с двойно "ff") не успял да направи "разкрития" за мен. Жалко, защото разкритието за мен е пред очите му. Аз съм истински патриот. Нито голям, нито малък. Просто патриот. Знам, че "майка си продават" да се окажа крадец и като всички останали, защото тези хора не знаят нищо различно от тях и не вярват в нещо различно от човешкото падение. Ще трябва да свикват: Не само аз, милиони българи са различни морални и нормални хора за разлика от Дикоff и тези като него!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13768529
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930