Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2013 06:36 - МОЛИТВА КЪМ ДЕВА МАРИЯ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 792 Коментари: 0 Гласове:
0



Майко на небето и земята,

 в твойта власт е пъклената кал,

 имай милост и към мен, горката

 отреди ми милосърден дял,

 по-далеч от мъки и печал.

 Щедростта ти, наша майко, зная,

 даже грешница отвежда в рая

 ""колкото това да ми личи ! "".

 Аз със думите не си играя —

 с тази вяра ще склопя очи.



 Помоли сина си, майко свята,

 и към мене да изпита жал,

 както във Египет към жената,

 както и към Теофил , продал

 своята душа и тъй живял

 в сговор с дявола. Но не желая

 като него горко да се кая —

 колкото на мен да ми горчи,

 черквата ще славя аз докрая:

 с тази вяра ще склопя очи.



 Стара съм, неука — в нищетата

 даром нищо Бог не ми е дал.

 В черквата ме гледат от стената

 раят с арфа, лютня и цимбал,

 но и пъкълът със вряща кал.

 В страх от ада всеки търси рая —

 дай ми, Дево, радост като тая,

 дето грешника ще насърчи

 да избегне всяка зла омая:

 с тази вяра ще склопя очи.



 Всемогъща, свята Дево, зная:

 И Исус е пренебрегнал рая,

 йезуитщината най-накрая

 от земята ни да заличи;

 на колене искам да призная,

 даже и горчив да ми е пая:

 с тази вяра ще склопя очи.

 Амин !

 Франсоа Вийон




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13755408
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930