Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2013 05:54 - СТЕФКА БЯЛАС СВИДЕТЕЛСТВА ЗА ПОМОЩ ОТ ГОСПОД
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
0



Stefka Bialas
За всички мои сестри и братя, които са се молили за мен на февруарския молитвен маратон и не само, едно чудесно свидетелство. Бог ми отвори врата за работа, точно както ми каза преди 3 седмици, че Той ще ми отвори врата, която никой не може да затвори. Благодаря на Бога, благодаря ви мили мои в Господа за застъпничеството в нуждата ми! Но искам да насърча всички, които са на ръба на надеждата. Влезте в Божията почивка, защото тогава Бог действа с мощ. Март беше последния месец на помощи за безработна и само няколко дни преди свършване на месеца, Бог ми осигури работа и средства за живот! АЛЕЛУЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ!Харесвам ·  · Сподели · преди 6 часа ·

7 души харесват това.

Преглед на още 6 коментара


Jana Vicheva TI SI EDNA PREKRASNA DUSHICHKA I NEGOVA DASHTERQ ,TOI TE OBICHA I VQRVAM CHE SHTE BADE ZA NEGOVA SLAVA !!ALILUQ!1
преди 5 часа · Харесвам · 2


Stefka Bialas Да, днес пасторът получи Слово от Господа след хвалението и го приемам за себе си също, защото гласеше: Времената се менят, но Моята любов към теб не се променя. Дори и планините да изчезнат, Аз пак ще те обичам. Виждам през какво минаваш и с теб Съм. Само уповавай и вярвай в Мен!" А днес в сутрешната ми молитва Бог ми каза: Оправям пътеките ти и те водя при тихите води! АЛИЛУЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ
преди 5 часа · Харесвам · 2


Ro Bi Mamo mnogo se radwam za teb. Bog wyrshi chudesa
преди 5 часа чрез мобилния · Харесвам · 1


Sarah Nova Halleluyah
преди 2 часа · Харесвам



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710257
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031