Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2013 07:10 - ТОЙ ПРОДЪЛЖАВА БОРБАТА СИ...
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 496 Коментари: 0 Гласове:
1



Стефан Гамизов
Сганта, която сега е срещу българите ме познават много добре. Познаваме се лице в лице. Сега битката ни е публична, но от години ние се бием без публика. Те са много, аз бях сам. Даже разни социопати около бандата "Капитал" и комунистите, обичаха да се подиграват с мен. Наричаха ме, "един сам човек". Никога не го правеха очи в очи, къде тази смелост! Искам да ги поздравя с тази песен и да им кажа нещо. Слушайте какво пеят тези деца, всеки ден! В нея се казва всичко. Те не искат да са долу, не искат да живеят в тъмнина, не искат да живеят без мечти и искат да летят високо. Аз само ще застана между тях и вас комунистите, превратаджиите, корумпираните изроди, корпоративните измамници и всякаквата друга измет в оркската сган. И много специални поздрави на латино-американската банда с мирис на руски "Тройной" около Плевнелиев. Децата ще си летят високо, обещавам ви го...

RevoluciaZ - Az Iskam (2013)
http://www.youtube.com/watch?v=W1Jaqq2qwpo

Текст Не искам в съня ми да мисля как да живея в самота, не искам тъмнина! Не искам в ума ми, решетки сиви да спират мисълта, не искам да мълча! Всичко което..



Тагове:   стремеж,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13752819
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930