Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2013 07:03 - АЗ СЪМ МАЛКАТА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1240 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз съм малката, знаеш ли, дето никога няма
 да порасне изобщо, въобще...
 Нека другите бъдат до небето голями,
 аз оставам до края дете...
 И светът ме очаква, точно толкова малка –
 да открия великите тайни...
 А мечтите се сбъдват просто някъде, някога,
 и ще вярвам във тях до безкрайност...
 Ще рисувам слънца, и звезди, и дъга
 точно в твоя намръщен прозорец!
 Да, това съм аз, малката, и какво от това –
 нека с товйта голямост поспоря...
 Нека в твоята шепа докрай да се скрия,
 ако искаш сбери ме в небето си,
 И мечтай, и мълчи, и се смей, и разбирай –
 тъй, по моему, първо в сърцето си...

 irini


                 ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ

*****

 Не, няма да ти спазвам правилата.
 Кога да мразя, колко да обичам?
 Кои са врагове, кои приятели?
 Кои да са зачеркнати с различие?
 Кога светът да бъде много сложен.
 Кога да нямам даже хляб на масата.
 Кога да ме боли до невъзможност.
 Кога да отрека и чудесата.
 И колко от мечтите са приемливи.
 А другите? В отдел за рециклиране.
 Родили сме се от едно безвремие,
 което тук му казваме умиране...
 Но ето, че съм жива и те дишам,
 Живот, и всеки дъх ми е обичане.
 Не ми поставяй граници излишни.
 Човек е синоним на безграничност.
 И знаеш ли, че шепотът в душата ми
 все още не е трайно заглушен.
 Не, няма да ти спазвам правилата.
 Не са били написани от мен.

 Мира Дойчинова - irini



Тагове:   свобода,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13752746
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930