Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2013 06:45 - СТЕФАН ГАМИЗОВ В "ЛИЦЕ В ЛИЦЕ" НА БТВ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 4665 Коментари: 9 Гласове:
2

Последна промяна: 14.03.2013 07:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стефан Гамизов
Днес, в 17.20ч, при Цветанка Ризова и Димитър Цонев по bTV, ще бъде едно от последните ми интервюта на живо преди да бъда поставен под тотална цензура и забрана, както в Националната телевизия, Националното радио и всички печатни медии. Всъщност, това са последните ми стъпки преди войнатa, която водя от 8 години срещу корпоративната измама и злоупотреба в България да стане напълно публична. Надявам се да ме разбирате, надявам се да не вярвате на черната пропаганда срещу мен, надявам се да ви помагам да различавате злото, надявам се да ви давам надежда, защото аз наистина вярвам, че ще победим Злото убиващо българската нация!!!


СТЕФАН ГАМИЗОВ БЕШЕ В "ЛИЦЕ В ЛИЦЕ" И ГОВОРИ ЯСНО ЗА ТОВА, КОЕТО Е НУЖНО ДА СЕ НАПРАВИ. СЕГА ОПИТАХ ДА НАМЕРЯ КЛИП С НЕГОВАТА ЧАСТ НА ПРЕДСТАВЯНЕТО, НО...ТАКЪВ НЯМА !!!!!!!!!!!!
ПОЗНАЙТЕ ЗАЩО!!!!!!!!!!!!!!!
В КОМЕНТАР НАПИСАХ ВЪПРОС, ЗАЩО НЯМА ТАКЪВ КЛИП С НЕГО И ДАЛИ СА ИМ ЗАБРАНИЛИ ДА ГО ПУСНАТ? НО... НЕ ОЧАКВАМ ОТГОВОР. ВСИЧКИ ДРУГИ УЧАСТНИЦИ СА ГИ ИЗТИПОСАЛИ.


Стефан Гамизов
Това е положението. Говорят ви за одит в енергетиката за да може да се прикрие всичко. Одитите се правят от големи одиторски фирми, които просто "измиват" с големите си имена големите измами. Всичко случващо се сега в България е същото, както това което стана в САЩ преди катастрофата с банките и застрахователите. Мадоф, който "завлече" 150 милиарда и получи 150 години затвор, също беше харвардски възпитаник или поне на един от тези най-престижни университети. Но това не му попречи да граби. Българската енергетика няма нужда от международен одит, а от международно криминално разследване.




Гласувай:
3



1. nikikm - Понеже
14.03.2013 11:08
не ми допуснахте коментара,в което не виждам нещо,човеко и блоголюбиво,реших да Ви кажа,че аз като обикновен Християнин,Ви прощавам,но не Ви разбирам!Освен,акщо и Вие не сте,като многото фалшивки по блоговете!Бог вижда!
цитирай
2. ganevson - предложение
14.03.2013 16:31
Нямам фейсбук. Ако може някой от тук имащите да започнем народна кампания и подкрепа на Гамизов за контрол над прокурора и енергийния министър който според много е опасен да не прикрие аферите на предишните
цитирай
3. ganevson - ето видеото ЛИЦЕ В ЛИЦЕ
14.03.2013 16:35
http://www.btv.bg/shows/lice-v-lice/videos/video/417679981-Prokurorski_proverki_v_energetikata.html
цитирай
4. drakulla - ето го
14.03.2013 18:57
http://www.youtube.com/watch?v=QkG7EtlditA
цитирай
5. nikikm - Аз
14.03.2013 19:59
все пак питам,защо не ми публикувате коментарите?Това за Гамизов е известно отдавна и на много,като е и писано много пъти?Ваш човек ли е,или ...А, как избрахте името естир?Това ли е Боголюбивата причина?
цитирай
6. nikikm - Благодаря Ви!
14.03.2013 20:20
До ganevson!Знаете ли прословутото изцепване на гамизов за българите и по-точно "..че за тяхно добро, трябва да изчезнат от лицето на земята!"Докога любов към враговете ни?И едва ли Бог иска нашето изчезване!Всъщност може и да иска,но кой Бог?
цитирай
7. bogolubie - nikikm, обвиняваш ме несправедливо.
14.03.2013 20:26
Сигурно не си прочел това, което ти отговорих. Твоят коментар е в по-предишен постинг за Стефан Гамизов. Публикуван е. Аз много отдавна не съм трила коментар, а тази цензура я наложих преди години, заради нередни коментари, които нарочно ги пускаха без кантар. Но коментарите на сериозни хора, независимо от това, дали ми харесват или не, ги пускам. Още веднъж ти казвам, когато искаш да видиш дали ти е пуснат коментара, най-добре е да видиш в " Мои коментари" от твоето меню към кой постинг точно си го писал, дори ще кликнеш върху отбелязания постинг и ще видиш, дали е пуснат там
Дано този път разбереш какво ти обяснявам, за да не ми задаваш въпроси на обиден човек. Уважавам всеки и всяко мнение и ако мога да отговоря, го правя.
Гамизов го познавам от ТВ и от Фейсбук посланията му, защото е приятел на мой приятел и излизат на мойта стена. Името "Естир" не съм избирала. То ми беше дадено. Това е име на служба пред Бога, за Бога и в името на Бога!!!
цитирай
8. bogolubie - Не знам дали точно Стефан Гамизов е казал, че българите трябва да изчезнат от земята.
14.03.2013 20:34
Има и друг Гамизов, който е в политиката ли, незнам, чух по ТВ Васил Гамизов като че ли беше. Може би е бил афектиран, за да го каже по някакъв повод. Има много лоши неща в българите, не в целия народ, разбира се, но крайно време е да се помирим с Бога като народ и аз съм писала как ще стане това. А Румен Овчаров тази вечер призна, че има нередности, меко казано, но лично той не се чувства виновен, че след като е видял, не е взел никакви мерки. Цветанка и Димитър се изумиха от изненада. А клипът вероятно са го публикували след моя сигнал.
цитирай
9. bogolubie - Още нещо:
14.03.2013 20:37
Господ иска от нас да проявяваме и любов към враговете ни. Не знаеш ли? Сигурно не си чел Новия завет. Това е страшно трудно, но с Божията помощ е възможно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13708959
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031