Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2013 00:43 - СТЕФАН ГАМИЗОВ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1598 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 12.03.2013 00:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стефан Гамизов :
Днес всички заедно спечелихме най-голямата победа срещу корумпираната политическа класа в България! Те вече знаят, че ние знаем НЕМИСЛИМОТО! Ние знаем, че те са обещали и заложили нашите пари, цели 13 милиарда лева за да получат "затваряне на очите" за грабежите си за милиарди от газ, контрабанда, данъчни измами, руски проекти като АЕЦ"Белене" и какво ли още не. Благодаря ви, че ме чухте и благодаря на Делян Добрев, че събра смелост да каже истината!


Стефан Гамизов :
Преди две години на този ден, заедно с хората с които работя от 15 години, преживях в Токио най-голямото и ужасяващо земетресение в японската история. Бях в Токио на оперативна среща по "затъващите" тогава по вина на Трайчо Трайков, Росен Плевнелиев и Симеон Дянков, последни етапи от работата по превръщането на Марица Изток 2 в технически най-напредналата централа на Балканите, както и два пъти по-евтина от американските, чешките и на Ковачки с измамите им други български централи. Проекта вървеше с голяма мъка от 7 години, но тези тримата от кръга "Капитал" просто искаха да го унищожат, защото прикриваха измамите на приятелите си в съседните Марица Изток 1 и Марица Изток 3. Сега вече знам и за тези 6 милиарда евро с които тайно са ни заробили в полза на приятелите си. Много пъти съм си задавал въпроса, какво искаше да ми каже Бог с това изпитание, защото аз се оказах в Токио напълно инцидентно и непредвидено. Сякаш Бог ме изпрати там за да преживея точно земетресението. Сега вече знам. Трябваше да го преживея заедно с тези хора, японските ми партньори по бизнес, защото само те са направили добро на българите и само те не са ги крали или мамили, а точно обратното, опитваха се да правят ел.енергията достъпна за българина за разлика от върлуващите други бандити. Бог да прости всички загинали в този страшен ден.



Стефан Гамизов:
Това момче Делян Добрев ми харесва и ми е харесвал винаги!!! Плана на Плевнелиев и компания се провали в последният момент, поне в часта му да прикрие най-големите измами на приятелите си от кръга "Капитал". Риска от вчера в предаването на Карбовски си заслужаваше напълно...

 Делян Добрев ще внесе при главния прокурор документи за особени залози на т.нар. американски централи
 11 март 2013 | 12:10 | Агенция "Фокус"

Стефан Гамизов:
И така, г-н Цацаров отказа да се срещне с мен официално, след като на обед е казал, че не съм искал такава среща, което не е истина. Знам много добре колко брутален и отмъстителен човек е той. Той е предал на секретарката си, че ако имам нещо да му казвам, това да станело под формата на жалба или сигнал. Моят отговор беше, че за мен това е ясен знак, че той е взел страната на тези хора, които са врагове на общественият интерес. Мисля, базирано на опита ми, че от тук нататък, прокуратурата ще се заеме със затварянето на устата на Стефан Гамизов.

Стефан Гамизов:
Преди минути ми казаха, че Главният Прокурор е отрекъл да съм искал среща с него. Това не е вярно. Точно в 09.11ч, днес, аз лично се обадих на секретарката му и тя ми каза, че ще му предаде и ще се чуем при наличие на отговор. Аз щях да разговарям с него по въпроса за т.н Залог на сметките на гражданите, обгазяването на Стара Загора, действията на Росен Плевнелиев като министър, криминалната приватизация на Марица Изток 3 и покровителството на енергийната мафия от политици и службите за сигурност. Щях да говоря с имена, факти и насочваща информация, къде са документите за тези престъпления.


                 ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ


               В ОТГОВОР НА КОМЕНТИРАЩИТЕ ОТ ПРЕДИШНИЯ ПОСТИНГ:

               АЗ НЕ БИХ МОГЛА ДА ЗНАЯ КОЙ Е ПРАВ И КОЙ Е КРИВ, ГОСПОД ЗНАЕ !  НО ТОЗИ ЧОВЕК Е ТРЪГНАЛ САМ СРЕЩУ МНОГО ХОРА, КОИТО ВСЕ ОЩЕ СА НА ВЛАСТ И  ДОКАРАХА  НАРОДА ДО ПРОСЕШКА ТОЯГА. БОРБАТА Е ЗАПОЧНАЛА ОТ НАРОДА И ВЕРОЯТНО ЗАТОВА Е ДОБИЛ СМЕЛОСТ ДА СЕ ИЗПРАВИ СРЕЩУ ОКТОПОДА. НИЕ СМЕ НЕВЕЖИ В НЕГОВАТА ОБЛАСТ НА ЗНАНИЯ И НЕКА СЛЕДИМ КАКВО ЩЕ СТАНЕ. НА ВАС КАТО НЕ ВИ ОТЪРВА, НЕ ЧЕТЕТЕ, МОЛЯ! НО ДА СЕ ИЗЛОЖИШ НА РИСК ПРЕД ЛАКОМИТЕ , СТИСКАЩИ СЪС ЗЪБИ И НОКТИ КОКАЛА, КОЙТО СА ЗАХАПАЛИ, НЕ Е СЛУЧАЙНО. В ТЯХ Е И ХЛЯБА И НОЖА, И ПРАВЯТ КАКВОТО СИ ИСКАТ. ВЕЧЕ НАРОДЪТ НЕ ИЗДЪРЖА  ТЕХНИТЕ ГАВРИ.
               НЕКА МИЛОСТИВИЯТ ГОСПОД ПОМОГНЕ НА ОСКЪРБЕНИЯТ И ИЗМЪЧЕН НАРОД, ТАКА, КАКТО САМО ТОЙ ЗНАЕ !!!     АМИН !!!




Гласувай:
2



1. ganevson - патриот
12.03.2013 09:05
Браво Стефане. Изгледах всички клипове свързани с твоето име в интернет. Възхитен съм. искам да зная истинските подбуди които те тикат така натред. Това което правиш може да го направи само човек който се страхува само от Бога и никой друг. Разобличавай все така злото. Върви напред. Народа ще те подкрепи. Усещаме че всичко е в името на ИСТИНАТА. търси я и ще я намериш.Съвестта която Бог ми дал се почувства като на разпятие от държавния елит.
цитирай
2. ganevson - борбата започна
12.03.2013 09:22
Борбата сега започва.Ще свърши ако видим виновни зад решетките с с бюджет една минимална заплата на месец която е определена за обикновенния редови българин като нас. И да стои зад решетките докато не намери начин за оправяне на грешката която е забъркал.НЕ вярвам в съдебната система и прокурора да вземе присърце сигнала на Гамизов. Все ще го извъртят че видиш ли всичко било наред. Но не! Ние НАРОДА ще следим под лупа до последно докато не видим наказани за злодеянието.Аз нямам дългове,нито баща ми ми е оставил такива,а някакви си държавници да ме заборчеят мен и децата ми с години напред-е това ме подразни яко.
И други афери трябва да се изнесат на показ.Виждате ли как цената на газа спада с около 3 процента?странно.Гузен негонен бяга.И там има нещо за чоплене.....


цитирай
3. nikikm - Мисля че,
12.03.2013 17:21
публикувах тук коментар!Има ли причини да го няма?Просто питам!
цитирай
4. bogolubie - НЕ СЪМ СПИРАЛА КОМЕНТАР,
12.03.2013 19:39
но ми се отвори и земеделска работа, което ме принуждава да сядам пред компа само сутрин рано и вечер след 19.30 ч., затова моля да ми простите, че закъснявам с пускането на коментарите.
цитирай
5. bogolubie - Сега погледнах в предишния постинг "Стефан Гамизов за Иван Костов"
12.03.2013 19:42
Там си публикувал коментара си. Ако беше отворил "Мои коментари", щеше да видиш под кой постинг си го пуснал, но не си се досетил.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13749870
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930