Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 20:38 - БАТЕ, АЗ НЕ ИСКАМ...
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0



 Бате, аз не искам твойте магистрали!  Вкъщи от асфалта никой не яде!  Всичките край тебе – до един преяли,  а на мен от гладно пада ми перде…
 Бате, аз не искам господар с шегички,  нито на каишка да му бъда пес…  Ако мъдро мислиш – помисли за всички.  Аз съм безработен. Нямам мерцедес.
 Бате, ти живееш в розова вселена.  Моята не стига за филия с мас.  Где видя родина, китна, подредена?  Ако мож’ ме светна да я видя аз.
 Бате, нива нямам. Не садя картофи.  Тока пак ми вдигаш като кожодер.  Пуснеш два-три лафа, реднеш две-три строфи.  После се ухилиш, че си премиер.
 Бате, що не мислиш, че ще срещнеш Бога?  Не сега, но после… в Страшния Му Съд.  И за твойте ленти колко некролога  тебе ще осъдят, че си с кривнал път?
 Бате, власт да нямаш, казваш, че е страшно!  С власт ли на земята ти си се родил?  Нямаш го сърцето, за народа дащно…  И за бедни щедър нивга не си бил.
 Бате, ти духа ми няма да пречупиш.  Аз ще оцелея! Даже и след теб!  Вяра не продавам. Няма да ме купиш -  теб да величая, лидера на ГЕРБ.
 Бате, аз не искам твойте магистрали!  Пътят ми отдавна вече е стеснен!  По добре със Господ, тръгнал по сандали,  нежели с управник, трижди помрачен…
 (Бакърена паничка)
 Ясен Ведрин



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13711590
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031