Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2012 13:07 - Бисери от автобиографии и мотивационни писма
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бисери от автобиографии и мотивационни писма Публикувано на ноември 2, 2012   http://blog.proficv.bg/?p=8
Основен принцип в кандидатстването за работа на днешно време е да бъдеш оригинален. Някои хора са оригинални, но нахални и дръзки, други пишат откровени глупости, а трети са просто забавни. Тук предлагаме един списък от цитати от истински резюмета (автобиографии) и мотивационни писма, които въпреки че са смешни, могат да ни подскажат и някоя оригинална идея  
Постижения: завърших 11-годишно обучение в гимназията.
Някои хора наистина се нуждаят от повечко време, за да завършат училище, но все пак трябва да им признаем, че са успели
                                               жжжжжжжжжжжжжжжжж

Прилагам груба чернова на моята автобиография.
Определно е по-добре да прилагате белова. И да не е толкова груба.

                                                жжжжжжжжжжжжжжжжж

Отлична памет, силна наклонност към математиката, отлична памет, ефективни управленски умения, много добър в математиката.

                                            
Сигурно умее и да брои, но този път не го е използвал това си умение.

                                                  жжжжжжжжжжжжжжжж 

Опит: храних, поих и почиствах семейното куче в продължение на много години.
Сигурно човекът е кандидатствал за работа в кучкарник.


                                                  жжжжжжжжжжжжжжжжж

Опит с LBM-съвместими компютри.             
Това очевидно е някаква световно неизвестна марка компютри…

                                                   жжжжжжжжжжжжжжжжж

Общувах на немски в продължение на две години, но много от думите са неподходящи за бизнес.
Дали не е общувал в едни разкрепостени каки в къщи с червени фенери?

                                                  жжжжжжжжжжжжжжжжжж

Имам дългогодишен опит в областта на националното счетоводство. Мога също и да си стоя на главата!
Това са изключително ценни умения!

                                                 жжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Направо ставам питбул, когато опре до анализ.
Това звучи застрашаващо.

                                                жжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Силно съм орЕинтиран към детайлите.
Ми да беше си видял правописната грешка, тогава!

                                               жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Аз съм по-опитен от всеки друг, който бихте наели.
Да му имам самочувствието!

                                                жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Аз съм най-най-най-подходящият жив кандидат за тази позиция и ако вие не можете да го разберете, то си е за ваша сметка.
Браво! Човек трябва да има ясна представа за собствената си стойност. Който не може да ме оцени – губи  

                                               жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Имам изтощителен опит в производството.
Да, работата понякога просто те скапва.

                                               жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж


Ако не получа тази работа ще гладувам, но вие не се чувствайте задължени да ме наемете.
Хей, товаси е направоизнудване!

                                                 жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Прилагам автобиографията си на пук на липсата ми на опит със C++ и HTML.
А, така! Току-виж пък ти се отворил парашута за някоя друга позиция.

                                                жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Върша си работата ефектно, ефективно и ефикасно и това дава ефект.
Ето на това му се вика resume SEO!

                                                жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Видях вашата обява на информационната магистрала и набих яко спирачките.
Многообразно!

                                                 жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Заклевам се да изпълнявам целите на компанията, докато съм жив.
То бива лоялност, но чак пък толкова!

                                                жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Женен, с осем деца. Предпочитам чести командировки.
Опитът ми в градинарството е дълбоко вкоренен.
Най-добре за работодателя е да не работя с хора.
Аз съм относително интелигентен, послушен и верен като кученце.
Тези оставям без коментар…  

                                                жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

В късметчето ми тази сутрин пишеше, че следващото интервю ще ми донесе нова работа, а и вашата фирма ми харесва.
За по-сигурно трябваше направо при врачка да отидеш.

                                            
                                             жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж



Енергията и концентрацията ми са на изключително високо ниво, а способността ми да завършвам проектите си на време е неописуема.
Свръх-човек!

                                           жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Ако това резюме не ви отвее шапката, моля, върнете го обратно с приложения плик.
Такова ценно произведение на изкуството. Няма да го хабим, я!


                                           жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Ако не искате да изглеждате смешно, ползвайте услугата на http://ProfiCV.bg/ 



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13705034
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031