Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 06:49 - СЪРЦЕ от Ясен Ведрин
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 528 Коментари: 0 Гласове:
1



 Ясен Ведрин СЪРЦЕ

 "Сърцето ти голямо ли е, братко?"  "Голямо ли? Не! Колкото юмрук!  Тупти, тупти, за времето ми кратко.  Дори ще го усетиш, вътре, тук..."
 Как исках да е малко по-различно -  поне като разтворена ръка...  През него с тиха нежност да протича  една любов в невидима река.
 Кога ли то, сърцето, се е свило?  Дали с юмрука грозен на Каин?  Или когато грях не е простило -  макар неволен, и дори един?
 Ръка, събрала пръстите юмручно,  не може да погали, да прости...  Уста задържат прошката безвучно  и пламъкът в очите не пламти.
 На колене бих паднал пред Твореца.  "Ах, Господи, сега ме претвори!  Вземи Си нож, иглата и конеца!  Юмрукът зад ребрата разтвори!
 Не искам да живея още свито  и да задържам Твоето у мен.  Сърце без дар отдавна е убито -  живее, но предадено на тлен.
 Едва когато мога да усещам  живота си, подобен на ръка,  ще мога Твойта пламенност гореща  в поезия-любов да изрека..."
 "Сърцето ти голямо ли е, братко?"  "Не е голямо! Лодка като длан!  Но стига ми, за да живея сладко,  щом Бог е сбъднал чистия ми блян!"
 Ясен Ведрин  (Птицата в теб)


                         ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ


Тя: Днес е сърдечната ми операция. Страх ме е!  Той: Всичко ще е наред миличка!  Тя: Влизам в операционната скъпи, обичам те!
 Той гледа настрани и започва да плаче.  Момичето вече е с присадено сърце. Излиза от операционната и започва да търси приятеля си...
 Тя: Къде е той?!  Майка й: Не ти ли казаха кой ти даде сърцето?



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13758696
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930