Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2012 13:06 - Оставиха без помощи майка с ампутирани крака заради 93 ст.
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 808 Коментари: 1 Гласове:
3



 Оставиха без помощи майка с ампутирани крака заради 93 ст.

http://dnes.dir.bg/news/pomosht-otoplenie-agentzia-sotzialno-podpomagane-daniela-stamenova-12366709?nt=4
20:01  |  7 ноември 2012  |    Даниела Стаменова е в инвалидна количка от 10 год.  
 Агенцията за социално подпомагане е отказала да приеме документите за помощ за отопление на 40-годишна жена от София, която е с два ампутирани крака и е майка на 14-годишен син, защото доходът й надвишавал максималния праг с 93 стотинки, съобщи Нова телевизия.   Даниела Стаменова е в инвалидна количка от 10 години. Първо ампутирали  единия й крак, а тази година се наложила ампутация и на другия. Жената има 14-годишен син, а разчита само на инвалидната си пенсия от 164 лева и детските надбавки от 35 лева. 
 „Преди три месеца ми спряха тока, в момента съм на ток от комшиите, дойде ЧЕЗ не можах да си платя, взеха ми електромера и останах без ток”, разказва Даниела. В търсене на изход жената кандидатства за помощи за отопление. 14-годишният й син Кирил отишъл да подаде необходимите документи, но в Агенцията за социално подпомагане не ги приели, защото изчислили, че доходите на Стаменова и мъжа, с когото живее, надвишават с 93 стотинки максималния праг за получаване на помощи.

В една държава Системата и Закона, ако не работят няма как тази държава да прогресира. И все пак от човешка гледна точка, случаи като този трябва да се разглеждат отделно и да се правят Изключения. Liverpool  „Казват ми, че надвишавам с 93 стотинки, даже не са приели молбата. Нямам дърва няма с какво да се отоплявам, печката сигурно ще ми харчи към 200 лева, аз няма с какво да ги платя. Не искам и да ви говоря, че се чувствам ужасно, когато сутрин синът ми излиза и ми казва: „Мамо, колко парички имам днес за закуска”. Само това е единственото, което ми скапва целия ден”, обяснява отчаяно Даниела.
 От Агенцията за социално подпомагане обясняват, че при тях наистина не е постъпвала молба и че щом има надвишаване на дохода, без значение с колко, помощ не може да бъде отпусната. 
 По думите на Даниела, миналата година семейството й е получило отказ заради надвишаване с една стотинка.   14-годишният Кирил, който е неотлъчно до майка си, пък отдавна се е примирил, че не може да има много неща, които неговите връстници притежават. Той е отличник в училище и изучава японски език. Този месец Даниела ще се бори да му купи учебници.


Тагове:   бездушие,   Без милост,


Гласувай:
3



1. katan - Безжалостна и бездушна
08.11.2012 13:35
бюрокрация!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13751120
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930