Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2012 15:24 - НЕ СЛУШАЙ, КОГАТО ТИ КАЗВАТ, ЧЕ СИ ДОБЪР
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 697 Коментари: 0 Гласове:
0



"Попитали веднъж една добра и мъдра старица: - Бабче, ти си преживяла толкова тежък живот, а душата ти е останала по-млада от на всички нас. Кажи ни, имаш ли някаква тайна за това?
- Имам, милички! - отвърнала бабата. - Всичко хубаво, което са правили за мен, аз записвах върху сърцето си, а всичко лошо - на водата. Ако аз правех обратното, сега сърцето ми щеше да е цялото в страшни рани и болезнени ръбове. А сега то е рай благоуханен. Животът ни е дарил с две много важни и еднакво ценни способности - да помним и да забравяме. Когато за нас направят нещо добро, нашата признателност изисква да го помним. А когато някой постъпи лошо, любовта ни насърчава да го забравим..."
Не слушай Когато ти казват: "Добър си човече. Добър си и всичко във теб е добро." Недей да им вярваш, недей, че обречен ще си да им правиш само добро Когато ти казват: "Какъв лош човек си! Земята мърсиш ти със грозни дела." Недей да им вярваш, че мисли порочни те имат - да ползват от теб добрина. Към своята съвест сега обърни се! Със своята съвест живей на света и само едничката, чистата мисъл - какво ще оставиш след теб, след смъртта.

От: Кажи ми какво ти тежи :-)аз ще те разбера


Тагове:   смирение,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13708681
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031