Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2012 14:20 - ТОВА Е ИСТИНАТА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 653 Коментари: 0 Гласове:
0



Εμιλια Ντραγκανοβα
Господи Иисусе Христе,дай ми да виждам моите грехове,както Ти Господи ги виждаш през твоите очи,дай ми да научавам за моите грехове,както Ти Господи ,винаги знаеш за тях . Дай ми покаяние Господи,каквото ще ме оправдае пред Страшният съд!!!Господи Помилуй мене грешната!!!

           жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Бог не ни наказва за множеството ни грехове, а за това, че не искаме да се покаем. (св Марк Подвижник)

           жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

“Господи, дай ми да виждам моите прегрешения” св. Ефрем Сирин

            жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

უფალო შეგვიწყალე Е как ще е само един път, то всичко си е до човека. Което за човек е невъзможно за Бог е възможно. Само вера и всичко ще дойде на мястото. Има хора които са извършвали голем грех, но вследствие покаянието за този грех са се възгордявали. И Бог е допускал да паднат отново за да не си погубят душата. Прочетете историята за св. Яков Постник ако я има някъде из интернета да видите за какво иде реч.
преди около час · Харесва ми ·  1


Mila Dobra Angelova искам само да допълня, че виждането на греховете е по Божията благодат, само тогава може покаянието да се случи в сърцето, иначе влизаме в някакви етични категории, които нямат нищо общо с истинското виждане на греха, и тези въпросници, които се предлагат за изповед, водят точно до това, до осъзнаване на греха с ума, но това не е Божията благодат.



Тагове:   грях,   прошка,   покаяние,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13752746
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930