Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 20:57 - БРОЕНИЦА ОТ МОЛИТВИ КЪМ ГОСПОД
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 529 Коментари: 0 Гласове:
0



Димитър Петров, публикува в Църква общност общество  Димитър Петров  12 март г. 19:05

Господи, не ме лишавай от Твоите небесни блага.
 Господи, избави ме от вечните мъки.
 Господи, ако с ум или мисъл, с думи или дела съгреших, прости ми.
 Господи, избави ме от всяко незнание и забрава, малодушие и вкаменено безчувствие.
 Господи, избави ме от всяко изкушение.
 Господи, просветли моето сърце, което лошото пожелание помрачи.
 Господи, аз като човек съгреших, а Ти, като милосърден Бог, ме помилвай, виждайки немощта на душата ми.
 Господи, прати ми на помощ Твоята благодат, за да прославя Твоето свято име.
 Господи, Иисусе Христе, запиши мене, Твоя раб, в книгата на живота и ми дай добър край.
 Господи, Боже мой, макар и нищо добро да не сторих пред Тебе, но по Твоята милост дай ми да поставя добро начало.
 Господи, поръси сърцето ми с росата на Твоята благодат.
 Господи на небето и земята, помени в Твоето царство мене, грешния, безсрамен и нечист Твой раб. Амин!

 Господи, приеми ме в покаяние.
 Господи, не ме изоставяй.
 Господи, не допускай да изпадна в беда.
 Господи, дай ми добра мисъл.
 Господи, дай ми сълзи и умиление и да помня смъртта.
 Господи, дай ми да мисля за изповядване на моите грехове.
 Господи, дай ми смирение, целомъдрие и послушание.
 Господи, дай ми търпение, великодушие и кротост.
 Господи, насади в мене корена на доброто: страха Божий, в сърцето ми.
 Господи, удостой ме да Те обичам от всичката си душа и мисъл и във всичко да върша Твоята воля.
 Господи, закриляй ме от лоши човеци, и от бесове, и от страсти, и от всякакви други непристойни неща.
 Господи, Ти знаеш, че всичко вършиш според Своята блага воля:
 нека бъде Твоята воля и в мене грешния, защото си благословен во веки. Амин!



Тагове:   молитви,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13704916
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031