Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2012 14:45 - ПСАЛОМ 38 И ПСАЛОМ 50
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 947 Коментари: 0 Гласове:
0



Diana Krusteva, публикува в Църква общност общество  Diana Krusteva  27 февруари г. 08:57

Псалом 38
 Началнику на хора, Идитуму. Псалом Давидов.
 Рекох си: ще пазя пътищата си, за да не сгреша с езика си, ще обуздавам устата си, додето нечестивият е пред мене.
 3. Бях ням и безгласен, и мълчах дори за доброто; и скръбта ми се усили.
 4. Пламна сърцето ми в мене, огън се разгоря в мислите ми; заговорих с езика си:
 5. кажи ми, Господи, моя край, и какво е числото на моите дни, за да зная, какъв е векът ми.
 6. Ето, Ти си ми дал дни колкото педя, и векът ми е като нищо пред Тебе. Наистина, пълна суета е всеки човек, който живее.
 7. Наистина, човек ходи като привидение; напразно се лута, събира и не знае, кому ще се падне то.
 8. И сега какво да очаквам, Господи? надеждата ми е на Тебе.
 9. Избави ме от всичките ми беззакония, не ме предавай на безумния за охулване.
 10. Станах ням, не си отварям устата, защото Ти направи това.
 11. Отклони от мене Твоите удари, аз изчезвам от Твоята поразяваща ръка.
 12. Ако чрез изобличения наказваш човека за престъпления, то неговата хубост ще се развали като от молци. Тъй всеки човек е суетен!
 13. Чуй, Господи, молитвата ми и дай ухо на моите вопли, не бъди безмълвен към моите сълзи, защото съм странник у Тебе и пришълец, както и всичките ми отци.
 14. Отстъпи от мене, за да мога да се подкрепя, преди да замина и да ме няма вече.

 Псалом 50
 Началнику на хора. Псалом Давидов, 2. когато идва при него пророк Натан, след като Давид беше влязъл при Вирсавия.
 Помилуй ме, Боже, по голямата Си милост, и по многото Си щедрости изглади беззаконията ми.
 4. Много пъти ме умий от моето беззаконие и очисти ме от моя грях,
 5. защото беззаконията си съзнавам, и моят грях е винаги пред мене.
 6. Пред Тебе, пред Тебе едничкия съгреших и лошо пред Твоите очи извърших; тъй че Ти си прав в Твоята присъда и чист в Твоя съд.
 7. Ето, в беззаконие съм заченат, и в грях ме роди майка ми.
 8. Ето, Ти обикна истината в сърцето, и вътре в мене ми яви мъдростта (Си).
 9. Поръси ме с исоп, и ще бъда чист; умий ме, и ще бъда по-бял от сняг.
 10. Дай ми да чуя радост и веселие, и ще се зарадват костите, от Тебе съкрушени.
 11. Отвърни лицето Си от греховете ми и изглади всичките ми беззакония.
 12. Сърце чисто създай в мене, Боже, и правия дух обнови вътре в мене.
 13. Не ме отхвърляй от лицето Си и Светия Твой Дух не отнимай от мене.
 14. Върни ми радостта на Твоето спасение и с властния Дух ме утвърди.
 15. Беззаконните ще науча на Твоите пътища, и нечестивите към Тебе ще се обърнат.
 16. Избави ме от кръвнина, Боже, Боже на моето спасение, и езикът ми ще възхвали Твоята правда.
 17. Господи, отвори устните ми, и устата ми ще възвестят Твоята хвала;
 18. защото, да би искал жертва, аз бих Ти дал; но към всесъжения не благоволиш.
 19. Жертва Богу е дух съкрушен; сърце съкрушено и смирено Ти, Боже, не ще презреш.
 20. Стори добро (Господи) на Сион по Твоето благоволение; въздигни стените иерусалимски;
 21. тогава ще Ти бъдат угодни жертви на правдата, възношение и всесъжение; тогава на Твоя олтар ще възложат телци.



Тагове:   псалом 38,   псалом 50,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710713
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031