Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2012 20:45 - ЛУДЕН СИН от архим. Серафим /Алексиев/
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 614 Коментари: 0 Гласове:
0



ТОДОР ТОДОРОВ, публикува в Църква и общество  ТОДОР ТОДОРОВ  6 февруари г. 11:52

ЛУДЕН СИН

 Сред изнурителното изкушение
 монахът потното чело отри,
 въздъхна си дълбоко с облекчение
 и коленичил, взор в небето впи:

 Благодаря Ти, Боже , че и днеска
 ме дръпна от ръба на пропастта!
 Ах, още цял горя в греховна треска,
 докле трай тоя отлив на страстта!

 Защо тъй мъчно се без грях живее?
 Към зло ме тика нещо всеки ден.
 Но, Боже, със греха ще полудея,
 че съвестта ми ад запалва в мен.

 Тъй раздвоено е във мен сърцето.
 Аз падам , ставам , зидам и руша.
 По две пътеки люшкайки се кретам
 и кая се и пак греша, греша!

 А как ме бе пленила светлината!
 Но слабостта ми-тя ме победи.
 Ох, сили не останаха в душата:
 днес рана зее в моите гърди!

 Към тебе, Боже, поглед пак обръщам
 -не ме оставяй в гибелта самин!
 Убит съм от скръбта - при Теб се връщам!
 Подай ръка на блудния си син!

 -----------------------------------------------

 От грехове плета венец на Бога.
 Молитви, чувам, пеят нейде в хор.
 Аз плача и греша във изнемога
 и паднал гледам синия простор.

 Окаляна, душата стене кротко...
 но чува-Някой тихо я зове.
 О, братя, нашият Отец небесен
 очаква Свойте блудни синове!

 АРХИМАНДРИТ СЕРАФИМ (АЛЕКСИЕВ)




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13760833
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930