Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2011 20:54 - ЖИТЕЙСКА РАВНОСМЕТКА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 593 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.11.2011 21:11


Peter Penev, публикува в Църква и общество  Peter Penev  18 ноември г. 06:32

Житейска равносметка

 Упрекван
 в недостатъчна сърдечност,
 сега си правя тъжна равносметка -
 щях да обичам
 цялото човечество,
 ако не бяха
 няколко човека...

 Г. Константинов


               ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ

Peter Penev, публикува в Църква и общество  Peter Penev  18 ноември г. 00:57

„Човек трябва да се отнася честно към думите. Те са най-висшия подарък на човека от Бога. Лошо е да ги произнася, когато се намира под влиянието на страстни увлечения, досада или гняв … когато собствената му душа не е в хармония със себе си. … И тогава човек с най-искрено желание да направи добро, може да стори зло. … От устата ви никога никога не бива да излизат гнили думи. … Всички велики възпитатели на хората са налагали продължително мълчание … Те са усещали как може да се опозори онова, което искаш да възвисиш, и как езикът ни на всяка крачка може да стане наш предател.“

                        жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж
Peter Penev, публикува в Църква и общество  Peter Penev  17 ноември г. 22:23

Един човек отишъл при попа и му казал:
 - Отче, откраднаха ми велосипеда! Кажи ми какво да правя, та да си го намеря!
 - Чадо мое - рекъл попът - ще дойдеш в неделя на литургия, на която аз ще чета десетте божи заповеди. Когато кажа "Не кради!", ти ще си речеш на ум: "Който ми е откраднал велосипеда, да си ми го върне!"...
 Към средата на другата седмица попът срещнал същия човек на улицата и го попитал:
 - Какво, чадо мое, намери ли си велосипеда?
 - Да, отче!
 - Видя ли, чадо мое, че литургията помогна!
 - Да, отче, помогна много! Защото когато ти прочете заповедта "Не пожелавай жената на ближния си!", се сетих къде съм си забравил колелото!...




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13753030
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930