Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2011 20:02 - ДВЕ СЛУЧКИ В СОФИЯ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 556 Коментари: 0 Гласове:
0



Християнски Живот, публикува в Църква и общество  Християнски Живот  10 ноември г. 08:25

Две кратки случки, които ми направиха впечатление днес.
 1. Да е било около 15:00 часа, мисля. Аз бях в църковния магазин на една от столичните църкви. Разглеждах книги в църковнияя магазин, когато една жена ми поиска едно левче. Казах й, че нямам едно левче (имах книжни пари, но те ми трябваха) й и дадох колкото имах - 35 стотинки. Вероятно жената не е останала доволна и ги хвърли на земята, и продължи да иска от други хора едно левче.
 Не я осъждам жената. Така преценила, така направила.
 2. След може би около час-два бях вече сравнително близо до нас. Когато минавах покрай един малък супермаркет, ме заговори една жена, която беше застанала близо до входа му. Не приличаше на просеща жена, но имаше беден вид. Помоли ми се да отида и да й купя един хляб, на което, доколкото помня, казах: "добре" влязох в супермаркета и й взех. Просещите хора обикновено искат пари, а тази искаше хляб, вярвам, че наистина се е нуждаела от него. Цената на хляба беше точно 99 стотинки (от централната църква си бях купил някои книги и ми върнаха ресто в стотинки.). Предадох й хляба. Като се е поотдалечих малко погледнах към нея. Тя си тръгваше, носейки торбата с хляба в нея. Не продължаваше да проси, което показва, мисля, че наистина се е нуждаела от хляба.



Тагове:   две случки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13709743
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031