Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2011 20:18 - ПРИТЧА ЗА РОДИТЕЛИ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1584 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.10.2011 20:20


Притча за родители

от Любими мисли и стихове


Учителка  помолила децата да напишат съчинение за това, какво биха искали Бог да направи за тях.

Вечерта, когато проверявала работите, тя се натъкнала на едно съчинение, което много я разстроило.

В този момент влязъл мъжът и и я видял да плаче.

-Какво се е случило? - попитал той.

 -Чети! - отговорила тя и му подала съчинението на едно момченце.

 

 "Господи, днес ще те помоля за нещо странно: 

 

 Превърни ме в телевизор!

 

Искам да заема неговото място. Искам да живея, както живее телевизорът в нашия дом.

Искам да имам важно място и да събирам семейството около себе си.

Искам да ме слушат, без да ме прекъсват и да задават въпроси, докато говоря.

Искам да бъда център на внимание. Искам да ги занимавам така, както ги занимава телевизорът.

Искам да бъда в компанията на татко, когато той се прибира вкъщи, даже и да е изморен.

Искам мама вместо това, да ме игнорира, да идва при мен, когато се чувства самотна и тъжна.

 Искам поне понякога моите родители да оставят всичко настрани и да прекарат малко време с мен.

Боже, не искам толкова много...

 Искам само да живея, както живее всеки телевизор!"

 

-Кошмар! Бедното дете! - възкликнал мъжът. - Що за родители са това?!

 -Това е съчинението на нашия син .....




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13709974
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031