Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 20:53 - Спомени за Ванга
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 2304 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 16.03.2011 20:56


   Това са част от свидетелства за Ванга, които говорят красноречиво за това, какви духове са я използвали, за да проявят силата си чрез нея. 
                                
               СПОМЕНИ ЗА ВАНГА


Тя предрекла появата на Бойко Борисов начело на държавата
Витка Петревска е духовна сестра, икономка и най-близкият човек на Ванга. Тя избягва показност, винаги носи забрадката на пророчицата, но все пак застана пред камерите на “Горещо”. Без обаче да разкрие тайни, важни за България. А може би след преживения инсулт й е по-трудно да говори. Нейните дъщери Стефка и Наталия, които гадателката приемала като свои, не се появиха в ефир. Пред Венета Райкова говориха бившият МВР офицер Славчо Стоянов и учителят Владо Дайраджиев, но премълчаха доста тайни. “Женски Тайни” разговаря с всички тях, за да научи истината..

Наталия: Казваше, че Людмила Живкова е открадната

- Наташке, ти си дъщеря на леля Витка и си била като щерка и на Ванга. Знаеш много, но не застана пред камерата. “Оти?”, както би попитала пророчицата?
- Ванга каза, че бъдещето на България е страшно чак до 2009 г. Тя почина на 11 август 1996 г., но знаеше, че ще дойдат нови управници, предчувстваше и за Бойко Борисов. Казваше, че ще има глупави неща и милицайски бъркотии, преди да се оправим. Бях на Рупите денонощно с Ванга в последните й дни. В дома си крием нейни снимки с Людмила Живкова, тя ни ги даде, за да не ги осквернят. Като почина Мила, само викаше: “Защо смъртта й не я видях. Като открадната е.” Тя е провидяла какво се е случило, но не посмяла да каже. Никога не продумваше имена на убийци и крадци, а ги виждаше. Вярваше, че има възмездие. Животът на Живкови не беше лесен след мистериозната кончина на Людмила.
- Чух, че от нея е тръгнал предизборният плакат на Петър Стоянов: “Той е.”
- Да, като го доведоха, тя отсече: “ Той е. Ти ще спечелиш, ама да видим сетне как ще се оправяш.”
- Иван Костов идвал ли е?
- Не. Той разбрал какво е рекла на Стоянов и не посмял да стъпи тука да пита за политическата си кариера. Ама тя и него видя. Каза нещо на мама...


Витка: Нощем не спеше, умрелите влизаха в нея

- Лельо Витке, ти не изрече в ефир тайни за Ванга, сподели ги пред наш репортер.
- Ами Ванга ми рече: “Витке, ке дойде един Иван в България и ке станат големи промени. На бялото ке викат църно и наопаки. Русия пак ще си бъде, ама руснаците ще се отдръпнат от нас. Ке ни подадат ръка чак когато влезем напълно в тъмницата. Ама ние ще се държим за голяма държава и ще бъдем част от нея /имала е предвид ЕС/. До 2009 г. ке бъдем много зле. Нема да се оправиме скоро, ама ке дойде един едър, голям управник и за него да се държим.” Щяло да има и такива милицайски глупости и бъркотии, завист към новите управници, ама щяло да мине.

- Какво друго си спомняш?
- Е, след инсулта ми е трудно, но помня как тя не смяташе, че заветите и ключът към човечеството са в Царичина, мислеше, че са в Странджа планина, в гробницата на Бастет. Там Людмила Живкова направи тайна експедиция. Чувах как мъртвите често гостуваха в дома й, а тя ми думаше да не се страхувам. Тия били от добрите. Денонощно в къщата тропане, лопане. А пък като изпаднеше в транс, малко хора щяха да оцелеят от ужаса. Говореше ту с мъжки, ту с женски глас. Бу-бу-бу! Умрелите влизаха в нея. Аз я бутам: “Ванге, какво става, това не си ти.” А те ми отговарят от нейната уста: “Няма я Ванга, тука сме ние.” Веднъж ме вика през нощта с дебело гласище: “Витке! Витке!”. Заприлича ми на девер ми Киро, ама той умря на 32 г. Как ще стане от гроба? Отивам при нея и питам: “Оти ме търсиш?”. И пак чувам Киро: “Ходих до нас, търсих те, а тебе, невесто, никаква те няма. Диря те да ми донесеш чорапи и кърпа”. Студено му било, мокър бил. Е, занесох ги в църквата “Света Петка” и миряса.
Пък една нощ гледам, цялата стая светнала. А няма луна, черно небето. Но вътре изгря не като ток, а като рояк от светулки. Пък Ванга ми вика: “Витке, гони ги тия ора. Цялата стая е пълна с тях, блъскат се, много са. Като на събор. Няма къде да седнат, нервират ме”.
Много ме достраша. Казах им: “Уморени сме. И ние сме хора. Ходете си по живо, по здраво”. И те си тръгнаха. Притъмня, а Ванга си отдъхна. И ми вика: “Витке, откъде ти дойде това на акъла за здраве и живот на умрелите, ама фана дикиш”. Ванга описа гостите с дрехите, с които са погребани. Тя делеше живите на широкодушни и тесногъзници. Общуваше и с леки жени. Беше духовита, с кръшен смях. Като й паднеше курветина, крещеше, та да я чуят вънка, на опашката. И оная си тръгваше с наведена глава. А Ванга: “Сипи по една капачка уиски, че ще се пръсна от смях.” Тя не спиеше нощно време. Все ме буди: “Ела, Витке, да си похортуваме.” Тъй, ама и она не спие, и аз не спия. Да не мислиш, че е лесно? Она нема нужда от сън, защото има дарба, ама аз проста чистачка бех в училище, преди да й стана помощница. Щерките викат, че съм била в нещо като нежен плен. Ама кой друг от живите е видел, че мъртвите са си живи, ама са си сменили местоживеенето?!

- Да не искаш да кажеш, че Ванга е била капризна?
- Някои тъй смятат, ама тя изразходваше много психическа енергия. Не е лесно да пратиш мечка стръвница да спасява деца. Две дечица на 3 и 5 г. край Добринище. Не могат да ги намерят, изчезнали. Ловци казаха, че мечка ги е разкъсала. Родителите - убити от мъка. Ни ядат, ни пият, пък Ванга им вика: “Спокойно, живи са.” А те след дни сами се прибрали. Какво са яли, пили, къде са спали, не знам. Думат само рожбичките: “Спахме в шумата, не ни се ядеше, топло ни беше и майка стоеше над нас да ни пази.” “А не видехте ли, че беше мечката?”, рече Ванга. После обясни, че тази стръвница бдяла над човешки деца. Те пък я помислили за майка си. Не каза, че тя я е насочила към тях, ама аз знаех. “Как Господ не ми даде едно дете”, викаше. Това беше голямата й мъка. За разсейване поръчваше китеници, черги. Сама чертаеше модела. Тя си виждаше всичко, ама не като нас, обикновените. Много работлива беше, плетеше.

Та, казваш, капризна? Капризна беше към хората със смешни проблеми. Половината я използваха за връзки. Водят хора срещу заплащане, сетне - я пост, я чужбина. Що пари смъкнаха вардияните и касиерите да вкарват хора. Но нея бе трудно да измамиш, защото винаги даваше пачките в присъствието на двама души. Имаше точна отчетност и около 380 хил. лв. за църквата, която не можа да построи. Внасяше в ДСК и “Биохим”. Парите тъй и не стана ясно къде са изчезнали. Думаше ми: “От нула кула съм построила и никому не съм погодила”. Веднъж на Рупите важни гости пристигнаха – прокурори и някакви други дебелаци. Искат да им се сервира аристократично, ама аз не турям салфетки. Веднъж щерка ми Стефка рече: “Ще си я вземем майка вкъщи. Какво да прави тука? Сутиен и къса пола ли да й сложим?”А Ванга побесня: “Ке пукнеш. Майка ти е за мене. Тя ми е другар...” Сетне рече: “Тия волове нямат ли си жени като крави? Клатикурници! Я сипи в капачката уиски!“

Стефка: Съветваше Нешка на кое момиче да заложи

- Стефче, като гледам как скромно живеете с майка ти Витка и сестра ти Наталия, не личи да сте били най-близките хора на Ванга.
- Бяхме неразделни с нея, ама други забогатяха. Ние не сме и искали. Достатъчно ми е това, което научих от нея. Само веднъж я видях да се страхува. При срещата си с полтъргайста Кики през 1991 г. Тогава при Ванга дошло уплашено момиче – 11-годишната Даниела Мичева от кв. “Смирненски” в Пловдив, и разказала, че е обсебена от дух, който я измъчвал. Събувал й чорапите на улицата, щипел я, чупел прозорци, замервал я с радиатори, обръщал масата. Но й давал информация – за посещението на папата, че царят ще се върне у нас и ще оглави държавата. В Пловдив я мислеха за откачена. Дотогава никой не знаеше що е полтъргайст. След това на всички започнаха да им се явяват. Но момичето не беше на себе си. Тогава Ванга прати майка да донесе тамян от църквата. Сложи го в скута си и се втренчи в триметровия електрически стълб пред къщата, започна бавно да вдига очи чак до върха му. Стъписа се и поиска всичкия тамян от църквата. Продума едва: “Стефке, това е лош дух. Като дявола. Много е силен. Боря се, моля го, ама той не знае какво е човешко страдание. Има нашествие от извънземни тук, хич не е хубаво.” Последвалите събития в България наистина не бяха добри. Описа Кики висок колкото стълба, с пилешка глава, целият в метални люспи. С остър като нож гребен. Нашественик от планета извън Слънчевата система. Пират, който се дрогира с чужда енергия. Не знам и до днес успя ли е да го прогони. Но Даниела се пренесе в Америка. Стана стюардеса. Преди това гастролира по целия свят като дете-феномен. Срещна се и с астронавта Нийл Армстронг, който също имаше страшни събития в живота си. На въпроса дали има извънземни на Луната, той й отговорил “да”. И досега момичето е благодарно на Ванга.

- Как виждаше тя, сляпата?
- Казваше: “Поглеждам нагоре. Отваря ми се една вратичка и оттам влиза всичко. Като че ли гледаш филм, така аз виждам живи и мъртви. Умрелите са прозрачни, бели. Носят се във въздуха”. А пазят ли мъртвите живите? “Не, - отговори. - Те нямат чувства. Нито любов, нито омраза. Само светлинки са. Чиста, синтезирана информация, енергия. Прераждането е само за съвършените. Другите остават в гроба, но всичко зависи от генетичните заложби.”

- Случаят с Боки не нашумя като Кики. Кога стана това?
- През 1994 г. дойде Ани Петрова пак от Пловдив. Но не беше уплашена, а усмихната. Боки бил добър дух. И Ванга ми каза: “Нали искаше да видиш извънземно. От Боки не трябва да се страхуваш. Сега иди при племенника ми Митко Гайгуров на Рупите. Той поканил Ани с Боки. Съществото е половинметрово, с едно око, антенка и сраснали пет пръста.” Отидох аз, а там Митко си приказва сам: “Кажи, Боки, защо не ми говориш?” А Ани уточни, че държи на добрите обноски и трябва да го поканят да остане. Той отговаряше с почукване, а на въпроса дали майка и Ванга ще останат дълго заедно, той отговори с “не”. Леля Ванга почина след две години. Боки обясни, че е от планетата Изум извън Слънчевата система. Тогава се похвалихме с колекцията от минерали от Кожух планина. Втренчих се в един от тях, а останалите се разлетяха като снаряди, без да наранят някого. Само този остана, после се вдигна и изчезна, а масата затанцува на подскоци. В този момент съпругът ми се опитваше да изкара вода с помпата и тя изведнъж бликна. Повярвахме в Боки.

- Разкри ли ви още нещо?
- Че сътворението на света и пирамидите са дело на извънземни. Енергийните им източници са на дъното на океани и морета. Предпочитат северните острови от 53 градуса нататък до Северния полюс. Там се издига висока черна скала от магнитен камък. Тя се мие от кехлибарено море, от което водата се излива като от съд през отвори на дъното. Има два необитаеми острова. Там се криели извънземните, когато идвали, ама това щяло да става все по-рядко.

- А ние експеримент ли сме?
- Според Боки - неуспешен, несъвършен. Най-съвършени били котките. Това с нас станало заради любовта между Адам и Ева и последвалата я алчност. Това не било предвидено в сътворението. Боки разкри, че висшите същества са безполови, живеят си спокойно без чувства. Интелект и емоции не могат да съжителстват. При Ванга дойде и една рускиня с голяма дарба – Анна Погорелова. Също посетена от полтъргайст. Тя улавяла болежки от разстояние, знаела цярове, говорела на древни езици. Толкова скромна, че мислеше, че е луда. Какво са си приказвали двете не се знае, но рускинята живееше с добър полтъргайст.

- Как се държеше към Нешка Робева и Светлин Русев?
- Съветваше Нешка на кое момиче да заложи и кой уред му подхожда. Светлин го уважаваше много, ама в храма на Рупите не влизаше. Гледам сега по телевизията разни се пишат за нейни наследници. Ами две от тях ги знам, чакаха като всички да им гледа. Кога станаха феномени и тъй да лъжат хората?! Преди да умре ми рече: “Само вие сте мои щерки и сестри и нищо не поискахте.” Помага и сега. Като се разболях, ми рече да не ходя на операция. Имало време да се видим двете. А точно преди да издъхне на 11 август 1996 г. каза: “И ангелите дойдоха да ме чакат, животните също дойдоха.”
Владо Дайраджиев: Опипваше храната, а нефелното го изхвърляхме

- Г- н Дайраджиев, известен сте в Петрич с прякора Камилата и сте приятел на Ванга. На вас какво ви рече на края на живота си?
- Тя се страхуваше от нещо. Сподели ми на ухо - от отравяне. Първо опипваше храната, а нефелното го изхвърляхме. Много опасна информация имаше Ванга за политици, големци, връзки, сметки. Накрая вземаше храна само от Витка и нейните дъщери - светли и добри жени. Не изока ни веднъж. Накрая рече: “От един много лош свят си отивам и той не може да се оправи, каквото и да правите”. Посети я един чеченски мафиот и й донесе погача, пък тя се разцепи. От кървави ръце била взета, изхвърли я в Струма.

А пък голям конфуз стана с Нешка Робева. Светлин Русев там и Ванга ми казва: ”Ха сега извикай и Нешка по телефона”. Аз, като си мисля, че му е жена, й викам: “Г-жо Русева, мъжът ви е тука и ви чака. Камилата се обажда”. Тя замълча, аз умрях от срам. А пък Петър Стоянов го доведе шефът на митница Кулата Иван Будимов. Пък Ванга му каза: “Жабите ке те изядат. Нищо не можеш да направиш. При теб ще се разлисти черна маса – бандитска тиня. “

Славчо Стоянов: Данъчните, дето я проверяваха, сите измреха

- Баче, а ти какво ще кажеш като бивш милиционер?
- Ами, като идеше Людмила, и Ванга се оклюмваше. Ама не питах защо. Ванга не издаде ни една тайна на ДС. Викаше : “Аз съм българка, не предателка”. Това, дето го приказват пред медиите, са притурки. Данъчните, дето идваха да я проверяват през 90-те, сите измреха. Ония от ДС - и те. Пък аз си пия ракийката. Ама със стари хора не сядам. С тях ни кафенце, ни гъзенце. Вампири не ща /Бачето е минал 80 г./.


Ванина ЗДРАВОВА

Агенция БЛИЦ



Тагове:   спомени,   ванга,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13694021
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031