Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2010 20:51 - СВИДЕТЕЛСТВО
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 789 Коментари: 0 Гласове:
2




        КАК   БОГ   МЕ   ИЗЦЕЛИ

            Искам да ви кажа, че Бог и днес върши чудеса! Аз се казвам Мишо и съм на 26 години. Искам да ви кажа как Бог ме изцели. 
            Аз бях един от тези хора, които обикаляха цяла Европа в търсене на земна слава, но не знаех, че цялата слава е на Исус. Играл съм много футбол с много известни личности като Димитър Бербатов, Благой Георгиев, Емил Гъргоров, но това не ме ползваше. Когато се разболях, в продължение на осем месеца страдах от високо кръвно, болки в сърцето, силни нерви и бях пред инфаркт. Чудех се къде да отида. Не знаех за Бог! Вярвах в лекарствата, мислех си, че едни лекарства могат да ми помогнат. Даже ме пращаха в психиатрията. Заради нервите ме приковаваха на един ъгъл и не исках с никой да говоря, даже виждах разтревожените погледи на моите родители - те се опитваха да ми поднесат целия свят в ръцете, даваха ми любимата храна, но аз не я исках. Исках само Исус да ме изцели, и когато един ден разбрах за Него, започнах да ходя на църква. Не знаех как да се моля, но казах само: Господи ела и вземи болката! В продължение на осем месеца не можех да заспя нощно време, чувах един глас в ушите ми, който ми говореше, че ако си затворя очите тази вечер, ще умра. Даже една нощ се събудих и се опитах да се обърна в леглото на другата страна, но не можах, защото дяволът ме беше сковал на леглото. Опитах се да викам, но не можех да говоря дори. Но аз казах на Бог: Оставям се в Твоите ръце! И когато отидох на църква, трябваше да се помолим за едно момче, което беше направило катастрофа. Аз не го познавах, но така силно се молех за него, и когато се молех за него, почнах да говоря на непознат език. Исус ме кръсти със Светия Дух и когато ме кръсти, усетих едни иглички в лицето ми, цялото ми тяло се скова, усетих една сила как идва в гърдите ми. В този момент Исус ме изцели! Той ме промени и ми даде нов живот!
             Но преди Исус да ме изцели, в продължение на четири години не бях в добри отношения с родителите на съпругата ми, не исках да ги гледам, когато се разминавахме, даже исках да ги убия! Но това Исус не може да го направи! Когато Той дойде в живота ми, даде ми Своята огромна любов и аз се помирих с тях. Минаха се три дни и Исус ме изцели.
             Затова аз ви насърчавам, ако някой е скаран със своя ближен, Исус ни казва да се помирим! Ако искате и вие да бъдете изцелени...оправете си отношението с вашите комшии и с вашия брат, с вашата сестра, с вашата майка, ако искате Исус да ви изцели!
             Искам да ви кажа: играх много футбол с много добри отбори като Съндерланд и Дарбикаунти, дори с националния отбор на Америка, но искам да ви кажа коя беше най-голямата ми среща в живота - това беше на 13-ти септември 2006 год., когато Исус Христос ме изцели!
             Бог да ви благослови!

                  жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж


                                   Това свидетелство е
                    публикувано през месец ноември 2008 г.
                    в списание "Братска любов".




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13705432
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031