Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2010 14:00 - МОЛИТВА от арх. Серафим /Алексиев/
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 994 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2010 19:58



                 М О Л И Т В А

от архим. Серафим /Алексиев/

Пази ме, Господи, от мен самия,
че аз съм най-опасният си враг!
Където и да бягам, да се крия,
сам себе си кат сянка следвам пак.

Аз любя свойта плът, а тя ме мрази.
Без срам срамят ме моите уста.
А мойта воля ме от грях не пази,
и неприятел ми е младостта.

О, против мен се всички обявяват:
предатели са моите ръце,
очите ми ме тайно съблазняват,
и в грях ме тика моето сърце.

Как често моето въображение
рисува образи, и през нощта
превръща се в свидетел против мене
и казва, че съм роб на похотта.

Самотността...и тя ме изоставя.
В шептежи тъмни вдава се слухът.
С безумството умът се съюзява,
и мойте мисли примки ми плетат.

А волята, събудена, роптае,
но след минута плахо замълчи,
че с нея сатаната си играе.
Тъй покорЕн навеждам аз очи.

А чувствам как ехидно се присмиват
над мене преизподни духовЕ.
Съблазните дохождат и се скриват,
и всяка ме след себе си зове.

И аз вървя, изгубил в себе вяра,
по криволичещ, вечен кръстопът
и жертва съм на свойта изневяра,
но устните ми Тебе пак зоват.

Че всичко ненавижда ме. Едничък
Ти любиш ме, небесен мой Баща!
О, аз погубвам себе си самичък,
кога без теб остана сам в нощта.

Не ме напускай! Остани при мене!
Не давай моят враг да ме срази!
Ах, покори греховното във мене!
От мен самия, Боже, ме спаси!

          жжжжжжжжжжжжжжж


Тагове:   молитва,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13762110
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930