Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2009 21:15 - РЕЛИГИИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОЗНАВАТ, ЗА ДА НЕ БЪДЕМ ПОДЛЪГАНИ ОТ ЛАСКАТЕЛСТВАТА НА ИЗМАМНИЦИТЕ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1011 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 02.12.2010 19:17


На вниманието на doriana, juliya 2006, boristodorov56 и други, коментирали публикацията "Мюсюлманите не са терористи" на ikra!

Цитирам св. Коран в превод от Цветан Теофанов, стр. 109, сура "Трапезата" т.17 :
      "Неверници са онези, които казват: Аллах, това е Месията, синът на Мариам."

 стр. 506, сура Мухаммад, т.4:
      "И когато срещнете неверниците, удряйте по шията, додето ги надвиете, и здраво ги вържете! А после - или милост, или откуп, когато войната приключи. Така е! А ако Аллах пожелае, би им отмъстил, но иска Той да изпита едни от вас чрез други. А на онези, които бъдат убити по пътя на Аллах, Той не ще провали делата им."

      Не сте ли гледали документалните филми на Елена Йончева? И сега в Алжир 8-годишни ги учат как да колят. Такива силни документални филми от Афганистан и Алжир успя да направи тя.
      Тази тема не е за незнаещи и е много опасна.
      Не знаете ли, че по делата им ще ги познаете?!
      Или и вие ще отричате кланетата в България?!    Много родове в Родопите са разделени на мюсюлмани и християни, но имат еднакви фамилни имена. Защо се залъгвате и си затваряте очите пред истината?
      Дори да не знаете учението им, по делата им ще ги познаете! Ако сте християни, четете учението на нашия Господ Иисус Христос! Ако нещо не разбирате, питайте и ще ви се отговори! Има достатъчно просветени християни в България! Наивността се плаща твърде скъпо! Да, нашият Бог е ЛЮБОВ, но и безкомпромисен и съвършен Съдия!!! Запомнете това от мен!

                                               С обич:   ЕСТИР !
      




Гласувай:
1



1. boristodorov56 - Ми тази икра я попитах в коментар, който тя изтри:
17.12.2009 21:24
Цитирам:
1. boristodorov56 - Въпрос
09:48

"Аз съм за абсолютната религиозна свобода,
затова въпроса ми не бива да се тълкува като отричане на исляма.

Питам:
- Смятат ли теолозите на исляма, неговите апологети и популяризаторите му,
всичките хора извън мюслеманите -
т.нар. неварвящи - гяури - за хора равни на мюслеманите и достойни за любовта на Аллах -
Да се свети името му! - ?

Може ли да се приеме, че аз,
които съм поклонник на Йехова, Буда или Христос -
съм равен пред него, с кой да е мюслеманин пък бил той и Главния Мюфтия у нас?

Привет!
...............................

Явно други са критериите и за еднакво отношение към мислиманите и останалите вероизповедания - тя не ми отговори, а реши да ми цитира Корана.
А аз се интерисувах точно от нейното мнение.
Явно е за какво ставаъпрос.
цитирай
2. bogolubie - Из евангелието на св.ев. Матей 7:15-17
17.12.2009 21:57
"Пазете се от лъжливите пророци, които дохождат при вас с овчи дрехи, а отвътре са вълци-грабители! От плодовете им ще ги познаете. Бере ли се грозде от тръни или смокини от репеи? Също така, всяко добро дърво дава добри плодове, а лошото дърво дава лоши плодове."
Това е урок от нашия Господ Иисус Христос!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13765752
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930