Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2009 21:12 - ОСВОБОДЕНА от Анка Маврикова
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1775 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.12.2010 19:02


    
                         О С В О Б О Д Е Н А

        /Отдавнашно, но поучително по-всяко време
            свидетелство от Анка Маврикова, която 
                е била освободена от миналото й на 
                екстрасенс и окултист от живия Бог/

        Бях още в началното училище, когато в родното ми село Твърдица беше дошъл известен илюзионист. По време на представлението той покани трима души от публиката за участие в някакъв номер и аз, тъй като седях на първия ред, се оказах в тази група, заедно с още двама младежи. След като излязохме на сцената, той се приближи до мен и ми каза, че ще ме приспи, но да не се плаша, тъй като скоро след това ще ме събуди отново. Така и направи. Колкото и невероятно да беше за мен, но така, както си стоях права, аз започнах наистина да заспивам, отпускайки назад главата си. По едно време той ми каза, че пчела е кацнала на носа ми и аз в просъница инстиктивно махнах с ръка, за да я изгоня...Всичко това, което се случи тогава, бе избледняло с годините в моето съзнание, но сега, тридесет години по-късно, този спомен изплува отново във паметта ми. Тази хипноза бе тясно свързана с всички събития, които последваха в моя живот.
       Живеехме под наем с моята майка. Родителите ми бяха разведени и баща ми, който се беше оженил повторно, живееше в Северна България. Той беше отявлен комунист и атеист. Майка ми произлизаше от православен род и аз си спомням, че още от малка ме водеха на църква. По-късно моята баба ми даваше да чета и от Библията на дядо ми, който е бил свещеник, но аз не разбирах нищо от това, което пишеше там. Дълбоко в себе си чувствах, че има някаква Сила, но не знаех каква е, нито как да се обърна към Нея.           
        В същата къща, където бяхме ние, живееше под наем и друга жена, която владееше една интригуваща и интересна способност - да гледа на карти. Аз, заедно с една моя приятелка бяхме увлечени от уменията й и много скоро бяхме обучени и посветени в тайните на това окултно занятие.
        Отидох да продължа образованието си в Стара Загора, но много скоро се върнах отново у дома, тъй като майка ми имаше финансови затруднения и се наложи да започна работа, за да можем да си плащаме квартирата. Малко по-късно се омъжих в гр. Казанлък и мога да кажа, че от този момент нататък ЗАПОЧНА ТРАГЕДИЯТА В МОЯ ЖИВОТ.
        Станах майка на три деца, но не мога да кажа, че бях щастлива. Съпругът ми беше алкохолик и неговите пиянски скандали и побоища съсипваха мен и децата. Търсех помощ, но не знаех къде мога да я намеря. Започнах да си припомням уменията, които бях придобила да гледам на карти, по-късно и на кафе. Заблуждавах се, че върша нещо, че помагам на хората, а всъщност и тях заблуждавах. Установих връзки и с други мои "колежки" от този бранш и навлязох с широки крачки в сатанинския път. Имах вече обмяна на опит с много гледачки, баячки, викачи на мъртви, свързах се и с екстрасенси, които "се трудеха" в района на Казанлък. Една от тях на име Димомира, от град Шипка, премина един курс на обучение в Пловдив, за който едва сега разбирам, че е бил сатанински. Тя ми предаваше всичко, което бе възприела там. Аз също бях решила да го премина, но не успях, тъй като го прехвърлиха в Бургас. През това време бях започнала да работя сериозно с нея и да й помагам в работата. Идваха страшно много хора със своите страдания и болки. Тъй като тя не можеше да приеме всички, аз се включих активно като практикуващ екстрасенс и от ден на ден НАВЛИЗАХ ВСЕ ПО-ДЪЛБОКО и по-дълбоко в тъмната яма на окултизма. Тинята на това блато ме привличаше и теглеше към дъното, а аз не можех да осъзная истинската реалност на тази духовна смърт. Тази сила, която ме владееше, ме държеше здраво и ме обвързваше все повече и повече. Когато идваха болни хора, аз чувствах отдалеч тяхната болка в своето собствено тяло. Но по-страшното беше, когато оставах сама: вратите се отваряха сами, виждах разни петна и двуметрови сенки на хора, които непрекъснато ме следваха. Много пъти примирах от страх, вечер ме обхващаше ужас. Не можех да спя и имах чувството, че в главата си имам не мозък, а някаква машинка, която непрекъснато тракаше. Там, където работех, също нямах спокойствие. Всеки ден, в 13.30 часа буквално бях приспивана, може би само за няколко секунди, но на мен ми се струваха часове. Един ден, когато бях в такова състояние, почувствах, че тази сила ме беше завладяла напълно, в това число  и ума ми, и аз не бях в състояние да се контролирам. Някой ми предаваше информация в ума, сякаш искаше да разговаря с мен. В един миг видях от дясната си страна един сив пихтиест облак и същевременно чувах гласа на мъж, когото не виждах. Аз знаех, защото ме бяха предупредили, че щом искат да се свържат с мен, за да разговаряме, трябва да попитам какво искат. Когато попитах мъжа, който ми говореше, той ми каза, че е от планетата Орион и се казва Юми. След това ми предложи да работим заедно и след въпроса ми какво има в предвид, той ми обясни, че ще ми даде сила да лекувам рак, псориазис и други болести.
       Моето здраве бе също влошено. Имах тромбофлебит на левия крак, дискензия на жлъчката, колит, гастрит, дископатия и порок на сърцето, следствие ревматизъм. Дойде и най-големият удар в живота ми. След като баща ми бе починал, една година по-късно го последва и майка ми. Сега светът наистина свърши за мен. Нямах вече нито баща, нито майка, нито брат, нито сестра. Бях сломена и не исках да живея повече. Мислех само, как да сложа край на живота си и всичко да свърши. 
              Но тук вече се намеси ВЕЛИКАТА И МОГЪЩА БОЖИЯ СИЛА.
          Един мой познат, който преди шест месеца бе идвал да ме види, ми беше разказвал, че е повярвал в Бога, че Бог го е благословил духовно  и телесно, като го е изцелил. Тогава, обаче, аз не обърнах внимание на думите му, защото тъмните духовни сили ми бяха затворили очите да не виждам и ушите да не чувам. Но си спомних, че ми беше разказвал за някой вярващ човек, чрез който Бог изцелявал много болни. Оказа се, че същият е идвал вече два пъти в Казанлък, без да успея да разбера. Но сега имаше нова възможност - предстоеше провеждане на евангелизация на площада в нашия град. Нямах представа какво означава това, но след кратко колебание, реших да отида. Когато една група млади хора започнаха да пеят хвалебствени песни на Бога, аз почувствах, че нещо става с мен. Мракът, който ме изпълваше, като че ли почна да се оттегля от мен и да ме изпълва някакво чувство на радост, чувство на разкрепостяване. Бог беше докоснал сърцето ми. И когато човекът, който благовестваше Евангелието попита дали има някой, който иска да приеме Господ Иисус Христос за свой Спасител, аз веднага вдигнах ръка. Малко след това той каза: "Ако някой иска да се откаже от цигарите, нека излезе и ги хвърли тук, на трибуната." Аз пушех много години и откликнах спонтанно и на този призив, като извадих цигарите и ги захвърлих. След това продължих да слушам Божието слово и го приемах жадно, като отправено лично към мен. Когато всичко свърши, а аз не исках да свършва, чувствах се с крила и ми беше така леко на душата. Знаех, че ВЕЧЕ СЪМ СВОБОДНА! Че Господ Иисус бе развързал веригите на Сатана и ме бе призвал в нов живот. Той ме измъкна от ямата точно тогава, когато бях стигнала дъното и тинята ме поглъщаше. Бог е не само велик, Той е безкрайно любящ и дълготърпелив. Той благоволи да изяви богатството на Своята милост и към мен, и да прослави Своето велико и свято име. 
        Няколко дни по-късно Бог ми даде пълно уверение, че наистина съм изкупена и спасена, че съм запечатана със Светия Дух като чедо на Бога. Взех и водно кръщение и вече близо четири години /в момента на свидетелството/ аз живея друг живот. Нека бъде слава на Бога!
         Накрая искам да се обърна към всички, до които ще достигне това мое свидетелство: Моля ви, не ходете при врачки, гледачки, екстрасенси, викачи на духове, куршумолеячи и други волни и неволни служители на Сатана. Има един Спасител и Лекар, Който е всесилния и могъщ Бог, Създател на всичко видимо и невидимо. Той е изявил величието на Своята любов в личността на Господ Иисус Христос. Той иска да ви благослови и дари със Своето спасение, да ви освободи от греховете и дари с вечен живот. Доверете се на Него! Повярвайте в Него!

                                           Анка К. Маврикова

 Отново ще цитирам Божията заповед от старозаветната книга "Второзаконие" 18 : 10 - 12
       " Да не се намира между вас някой, който да прекарва сина си или дъщеря си през огън, никой чародей, астролог, гадател или омаятел, никой баяч, запитвач на зли духове, врач или запитвач на мъртвите, защото всеки, който прави тези дела е омразен на Господа...
 
         А у нас всички медии почти считат за свой дълг да включат хороскопи ...
         В грехове сме като народ, откъдето и да се погледнем, но...чакаме някой да ни оправи държавата. Блажени са вярващите, които ще влезнат,преди да е затворена Небесната врата!!!
Останалите са спокойни, защото не знаят какво ги чака. Но... Господ насила добро не прави!!!

                                                             ЕСТИР



Тагове:   освободена,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13763040
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930