Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2009 21:02 - С МАЛКО ДУМИ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1175 Коментари: 0 Гласове:
2




            "Александър, Цезар, Карл Велики и аз основахме велики царства. Но върху каква основа? - Тази на силата! Единствено Иисус Христос основа Своето царство върху любовта и до ден днешен милиони хора Го следват и са готови да дадат живота си за Него."
                                                          Наполеон
                                                към граф Монталон


             "Не е глупав този, който дава това, което не може да задържи, за да спечели това, което не може да изгуби."
                                                           Джим  Елиът

             "Грешката ни е там, че нашите часовници не вървят с Божия часовник: твърде много избързват, когато ние искаме нещо от Бога и страшно много закъсняват, когато Той иска нещо от нас."

             "Разяснявайте неуморно Евангелието на хората! Гибел ще постигне онзи народ, който не приема Божието Слово, понеже човешката душа жадува да чуе Словото, жадува за всяко възвишено възприятие."
                                                           Достоевски
                                                  /"Братя Карамазови"/

              
                   
               ПРЕКЛОНЕНИЕ

Прекланям се пред Словото Ти, Боже,
прекланям се пред Тебе до века!
Каквото Ти направи, друг не може -
помогна ми да чувствам радостта.

Ти с поглед благ, по-ведър от зората
огряваш всички, моето сърце,
споделяш радостта със мен, тъгата -
Баща Си ми, а аз съм Ти дете.

Осланям се на Твоята десница,
прегръщам жадно Твоя светъл път.
Душата ми е като волна птица
и мислите ми все към Теб летят.

                                 П.К.Николова
                                гр. Червен бряг



Тагове:   малко,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13754392
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930