Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 08:42 - ЗА ДЕЦАТА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1783 Коментари: 0 Гласове:
1




                            Т Р И Т Е     С И Т А
      
                  - Мамо, възкликна малката Катя. - Не можеш да си представиш какво чух днес за Лили. Не съм мислила, че тя е способна на такива пакости! Вчера...
                  - Чакай малко, Катя! Преди да продължиш да говориш, нека видим дали това, което искаш да ми кажеш, може да мине през трите сита.
                  ПЪРВО, сигурна ли си, че това , което си чула, е истина?
                  - Струва ми се, че да. Чух го от Соня, а тя го знае от Петя, която е близка приятелка на Лили.
                  - Нека опитаме и с ВТОРОТО сито. Мислиш ли, че това, което искаш да ми кажеш е добро?
                  - Аз не искам да постъпвам лошо, мамо, но ми се струва, че понякога и аз не съм добра. Но...не бих искала някой да разказва за мен такива работи, както за Лили.
                  - Добре, нека вземем и ТРЕТОТО сито. Нужно ли е това, което си чула, да го знаят другите?
                  - Не, мамо! Мисля, че не трябва да разказвам повече на никой това, което ми разказаха.
                  - Чудесно, мойто момиче! Пресявай винаги през тези три сита всичко, което слушаш. Ако не можем да разкажем нещо добро за някого, то по -добре да не разказваме нищо.


                            жжжжжжжжжжжжжжжж



                    КОЙ НАПРАВИЛ Е ЦВЕТЯТА

                                     песен

                     Кой направил е цветята,
                     кой с росица ги пои?
                     Кой им даде миризмата,
                     кой ги с краски украси?

                     Кой на птичките крилата
                     дал е леко да летят?
                     Кой научи ги гнездата
                     в шумата да си строят?

                     Мравчицата кой научи
                     да си скътува житце?
                     И пчелата мед да смучи
                     от красивото цветче?

                     Всичко Ти направи, Боже,
                     Ти Си всичко наредил.
                     Птичката да хвърка може,
                     че крилца си й дарил.  

                     Ти направи небесата,
                     денят ясен и нощта;
                     Тебе славят на земята
                     и най-малките неща.

                               Текст: Константин Величков
                               





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13761087
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930