Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2009 23:31 - МИР ВАМ! ПОЯСНЯВАМ...
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 605 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2010 22:39



                                  М И Р   В А М   !!!

       Давам пояснение по повод отправеното към мен обвинение, че бъркам висшите духовни ценности с политиката, което ме било направило демон и съм имала сатанински идеи, като съм поставяла брат   
                            против брата.
       
       Духовното ми име  Естир не е обикновен псевдоним, а ново име на новородено изново човешко същество, с посветен живот на Бога и не от вчера, а от осемнадесет години. Не съм си го измислила аз, но ми е дадено от Духа. Колкото и да се давят от злоба някои  "анонимни", не могат да променят това ми  положение, защото те не са богове и не могат да определят нещата по своя си ум. По добре би било за тях да се възползват от съвета на св. ап. Иаков, да бъдат бързи на слушане и бавни на говорене, та дано да проумеят за какво става дума.
      Библията не ни е дадена, за да се превъзнасяме само пеейки и повтаряйки цитати от нея, отделени физически от света. Такъв пример ли ни даде Господ Иисус Христос? Напротив! Той ни показа нагледно, как живеейки в света, да се отличаваме от светските хора, като спазваме Божиите заповеди, правила , съвети... Така, както таблицата за умножение ни е дадена, за да правим нужните ни изчисления в живота; азбуката ни е дадена, за да можем да четем и пишем; така също ни е дадено и Божието слово, за да знаем как да постъпваме в различните ситуации от земния ни живот, та да съумеем да се съхраним за вечния небесен живот.
      В България имаме сериозен проблем, който, ако не се разреши, а се задълбочи като в криворазбрана цивилизация, ще стане лошо. Векът на духовността се развива и само с простодушно благородство няма да се оправят нещата. БОГ Е РЕВНИВ !!! Не бива да изневеряваме, само и само да се подтиснат силите, защото това не би могло да стане, или ако стане, ще бъде както по времето на социализма -  временно. Наближава царуването на 666, а знания и предохранителни мерки няма кой да предприеме.
      Що се отнася до това, че съм противопоставяла брат против брата, ще кажа, че ако имате проблем в дома си, със сигурност ще се доверите на подходящия специалист, а не просто на хубавец, заради черните му очи. Нужно е знание, умение и воля за справяне с проблема. Бедата е, че малко хора го виждат и вместо да ги послушат, ги ненавиждат.
       А големият проблем остава и той не е етнически, а верски !!!

                                                                    ЕСТИР



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13704244
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031