Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2009 07:41 - ОЗАРЕНИЕ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 954 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2010 20:05



                                       О З А Р Е Н И Е

                                              "Благословена Си Ти
                                 между жените и благословен 
                                 е плода на Твоята утроба!"
                                     От ев.на св.ев.Лука 1:42

            Душата ми се мъчеше в тегоби.
            В очите ми тежеше лепкав мрак.
            На дявола продалите се роби
            ме блъскаха и тъпчеха ме с крак.

            Но смачкаха не мен, а моя сянка
            като глупаци - ослепели, зли.
            Не чувстваха, че имам дух с осанка
            по-горда и от волните орли.

            Как искрено им казвах, че са болни,
            да търсят лек пред образа на Бог,
            но мразейки ме явно и подмолно,
            избягваха те погледа ми строг.

            Останала сама сред толкоз хора,
            с прекършени от чужда злост крила,
            залитах аз без сила и опора,
            премазана, жадувах лекота.

            Изпратих молещ вопъл към звездите
            с надежда, изтощена в сетен стон.
            Посока в пътя да сверя опитах
            с компаса на вселенския закон.

            ...Пробуди се градът от светлината...
            привдигнах взор, окъпан от сълзи...
            до слънцето...отдясно...в синевата...
            изплува образ скъп...трепти...блести...

            О, Майко, с Божията рожба в скута!!!...
            Неволно тръпна, спомняйки си днес.
            Душата ми в тъма не ще се лута,
            а ще хвърчи от щастие и чест.

            С каква неземна сила ме привдигна!
            Към Бога ме примамва всеки миг,
            та съвършенството желано да достигна,
            огряна от сияйния Му лик.

                                                        ЕСТИР


            Това се случи на Първи октомври 1989 г.,
сутринта, години след явяването на Дева 
Мария в Меджугорие /бивша Югославия/. Тя се
явява с цел да помогне, но там не са обърнали
особено внимание и резултата на това неверие
са Косово и Босна, масовите кланета....
             Силно се надявам и вярвам, че 
българите ще познаят своя Господ и ще 
помогнат на любящите Небесни Сили да ни
спасят. Дори в последен момент Господ
може да ни спаси, ако отворим сърцата си за 
Него.
             Бъдете благословени от Бога!
             Да бъде!!!
      
                                                         ЕСТИР
           


Тагове:   спасение,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13707364
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031